۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۸۰۹۴۷
کارشناس مسائل سیاسی:

استکبارستیزی اصلی ترین دلیل دشمنی با انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی تحولات گسترده فرهنگی ایجاد شده در جامعه را مرهون انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران در یکی از حساس ترین برهه های تاریخ ظهور کرد و توانست با تحت الشعاع قرار دادن سایر نهله های فکری به عنوان تفکر قرن مطرح شود.
اسلام ستيزي

حجت الاسلام محمدرضا یزدانی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، استکبار ستیزی را دلیل اصلی دشمنان در مخالفت با انقلاب اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: کشورهایی که با وقوع انقلاب اسلامی تمامی منافع خود در منطقه را از دست رفته می بینند با هدف براندازی نظام و دین اسلام درصدد اعمال فشار بر ما هستند.

 

وی در ادامه حضور امام خمینی(ره) در ایران را به منزله ایجاد سد بزرگی بر سر راه قدرتهای استکباری جهان در ایران و منطقه خاور میانه دانست و تأکید کرد: امام راحل(ره) همیچگاه به آمریکا روی خوش نشان نداد و همپیمانان این دولت استکباری نیز با خروج آن از منطقه به سرحدات سیاسی و اقتصادی خود بازگشتند.

 

کارشناس مسائل سیاسی سیاست رهبر معظم انقلاب در مهار قدرت آمریکا در جهان را بی نظیر خواند و افزود: دولتی که زمانی ادعای سردمداری جهان را می کرد امروز در برابر مرجع عالی قدر جهان اسلام و ملت ایران به زانو درآمده و دست سازش دراز کرده است.

 

حجت الاسلام یزدانی ولایتمداری را لازمه پیروزی در شرایط حساس سیاسی و اقتصادی برشمرد و گفت: ولی فقیه، رکن مذهبی و اعتقادی ماست و تبعیت از وی بر همه واجب و لازم است اما این پیروی علاوه بر سعادت اخروی، ثمراتی را در دنیا هم به همراه دارد که سیادت و برتری کشور اسلامی یک نمونه آن است.

 

وی استقرار نظام اسلامی ایران بر مبنای الهام از واقعه عاشورا را عامل اصلی موفقیت آن در عرصه های جهانی برشمرد و تأکید کرد: انقلاب عاشورایی مردم ایران در سال 57 تا ابد ادامه دارد زیرا نام و یاد شهیدان و فرهنگ ایثار برای حفظ دین و انقلاب همواره پابرجا و ماندگار است.

 

کارشناس مسائل سیاسی تحولات گسترده فرهنگی ایجاد شده در جامعه را مرهون انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران در یکی از حساس تین برهه های تاریخ ظهور کرد و توانست با تحت الشعاع قرار دادن سایر نهله های فکری به عنوان تفکر غالب قرن مطرح شود.

 

حجت الاسلام یزدانی عنوان کرد: تا زمانی که ملت ملسمان ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه حاضر هستند برای حفظ دین و انقلاب خود از هر کوششی مضایقه نکنند، پیروزی قطعی نسیب ما خواهد بود./939/ت303/ب

ارسال نظرات