۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۸۰۹۸۱
آیت الله یزدی:

رهبر معظم انقلاب با هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله یزدی با بیان این که رهبر معظم انقلاب با هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند، گفت: بعد از قرن‌ها، ولی‌فقیه عادل حکومت اسلامی را اداره می‌کند و کشور بدون اجازه گرفتن از بیگانه اداره می شود.
آيت الله محمد يزدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد یزدی، رییس مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار اعضای کاروان زیر سایه خورشید، گفت: اجرای برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی در دهه کرامت امری ارزنده و مناسبی است.

 

وی در ادامه سخنانش به بیان حدیث سلسله الذهب پرداخت و افزود: حضرت رضا(ع) زمانی که به شهر نیشابور رسیدند اهالی این شهر از ایشان خواستند آن‌ها را موعظه کند، ایشان فرمودند «کلمه لا إلهَ إلَّا اللّهُ حِصنی، فَمَن دَخَلَ حِصنی أمِنَ مِن عَذابی» و هنگامی به راه رفتند، ایستادند و فرمودند: «بِشُروطِها، و أنَا مِن شروطها»

 

آیت الله یزدی با بیان این که پذیرش ولایت و عمل به دستورات ائمه معصوم(ع) شرط اصلی توحید است، ابراز داشت: فردی که شهادتین را به زبان جاری می‌کند مسلمان می‌شود و این اسلام برای زندگی سیاسی و اجتماعی وی کافی و مال و جان و ناموس محترم است، اما تا زمانی که امر ولایت را نپذیرد، مسلمان واقعی نمی‌شود اما هیچ زمانی به نجات و رستگاری راه پیدا نمی‌کند.

 

وی در ادامه سخنانش ضمن تقدیر از راه‌اندازی کاروان زیر سایه خورشید گفت: راه‌اندازی این کاروان و سفر به شهرهای مختلف ایران و برخی کشورها سبب حمایت از نظام اسلامی و ولایت‌فقیه می‌شود.

 

رییس مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: بعد از قرن‌ها، ولی‌فقیه عادل حکومت اسلامی را اداره می‌کند و در این زمان مستشاران آمریکایی در ایران فعالیتی ندارند و مجلس شورای اسلامی از سوی کشورها بیگانه خط دهی نمی‌شوند و بر محافل سیاسی بی‌تأثیر هستند.

 

آیت الله یزدی اظهار داشت: هرچند نواقص و ضعف‌هایی در اداره امور کشور وجود دارد اما این ادعا را داریم که حکومت اسلامی ایران همان نظامی است که ائمه عصمت و طهارت قصد داشتند آن را برپا کنند.

 

رییس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در این زمان فقیه بزرگوار، مدیر، مدبر، اسلام‌شناس آگاه از حیله‌های دشمنان اسلام، کشور اسلامی را اداره می‌کند.

 

آیت الله یزدی در بخش دیگر از سخنانش ابراز داشت: تشیع لندنی از سوی استعمار پیر تأمین مالی و معنوی می‌شود و به تضعیت ولایت فقیه می پردازد، اما رهبر معظم انقلاب با هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده است./998/پ202/ج

ارسال نظرات