۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۲۸۱۰۲۹
رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس سپاه:

برگزاری کنگره‌ شهدا معرف توانمندی مدیریتی استان ها است/ دفاع مقدس ضامن بقای انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس سپاه و بسیج، به ضرورت انجام دادن کارهای کم هزینه و تأثیرگذار تأکید کرد و گفت: برگزاری کنگره‌ شهدا معرف توانمندی مدیریتی استان‌ها است.
سردار احمد حق‌طلب، رييس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌ هاي دفاع مقدس سپاه و بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار احمد حق‌طلب، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس سپاه و بسیج، در نشست کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسؤولان برگزار شد، موضوع دفاع مقدس را پس از انقلاب بزرگ ‌ترین حادثه در کشور و منطقه دانست و افزود: اگر دفاع مقدس نبود امروز اثری از انقلاب اسلامی دیده نمی ‌شد که این مهم به برکت جانفشانی ‌های شهدا است.

 

وی به لزوم اخلاص در کارها اشاره کرد و گفت: برکت این کار زمانی دیده می شود که در ادای دین خود به شهدای گران ‌قدر، نیت خالصانه داشته باشیم.

 

حق طلب با اشاره به این که برگزاری اجلاسیه 2 هزار و 400 شهید چهارمحال و بختیاری یک واقعه نادر برای این استان خواهد بود، اظهار داشت: جدول برگزاری کنگره شهدا کشور تا سال 1400 بسته شده است و با نگاه خوش‌بینانه تا حداقل 10 سال آینده نوبت این استان برای برگزاری کنگره نخواهد شد که لازم است فرصت ‌ها را غنمت بشماریم و کار عظیمی انجام دهیم تا مبادا پس از برگزاری کنگره افسوس بخوریم.

 

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس، نقش مردم در برگزاری این کنگره را ضروری دانست و تصریح کرد: برانگیختگی در مردم از مواردی است که رهبر معظم انقلاب را مسرور می ‌سازد.

 

این مقام مسؤول با بیان این که اجلاسیه کنگره شهدا کاری در سطح ملی است، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود آثار هنری و کتاب ‌هایی که تدوین می ‌شوند به صورت فاخر ماندگار شوند.

 

حق طلب، برگزاری اجلاسیه را پایان کار کنگره ندانست و گفت: برگزاری اجلاسیه همچون رسیدن به قله کوه است و جمع‌ آوری آثار یکی از ارکان اصلی کنگره است که لازم است پس از اتمام اجلاسیه از این گنجینه ‌ها در راستای نشر ارزش ‌های دفاع مقدس استفاده شود.

 

وی با اشاره به محدودیت‌ و ضعف در اعتبارات و امکانات، خطاب به مسؤولان برگزار کننده کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری، گفت: همت شما بلند است و شما با تدبیر و اعتبارات کم می ‌توانید کارهای بزرگی انجام دهید.

 

حق طلب در پایان به ضرورت انجام دادن کارهای کم هزینه و تأثیرگذار تأکید و تصریح کرد: برگزاری کنگره‌ شهدا معرف توانمندی مدیریتی استان است و ما نیز سعی می ‌کنیم برای سهیم شدن در ثواب این کنگره اعتبارات بیشتری را تخصیص دهیم./9457/پ202/ح

ارسال نظرات