۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۲۸۱۰۷۳
مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان:

عربستان با حملات متجاوزانه خود در یمن مظلوم کُشی می کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان گفت: ملت یمن مظلوم هستند و ایران اسلامی وظیفه خود می داند تا با زبان، قلم و قدم به این کشور کمک کند و این کمک ها را وظیفه شرعی خود می داند.
حجت الاسلام عباسعلي صادقي

حجت الاسلام عباسعلی صادقی، مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که ملت یمن غیور و مقاوم هستند، گفت: مقاومت ملت یمن در مقابل آل سعود قابل تحسین و تقدیر است.

 

وی افزود: عربستان با حملات متجاوزانه خود به یمن مظلوم کُشی می کند، از این رو در چنین شرایطی ملت یمن باید با الگوگیری از ملت ایران اسلامی به مقاومت خود ادامه دهند که تا کنون نیز چنین بوده است.

 

حجت الاسلام صادقی با یادآوری مقاومت و پایداری ملت ایران، گفت: مردم ایران با توکل به خدا و پایداری در زمان امام راحل و در زمان کنونی و با پیروی از رهبری قاطع، در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان یکی از رموز پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان را وحدت کلمه دانست و ابراز کرد: ملت یمن نیز باید با وحدت کلمه و الگوگیری از ایران اسلامی به مقاومت خود ادامه دهد.

 

به گفته وی، ملت یمن مظلوم هستند، از این رو ایران اسلامی وظیفه خود می داند تا با زبان، قلم و قدم به این کشور کمک کند.

 

وی با تأکید بر این که ایران اسلامی دفاع از ملت مظلوم یمن را وظیفه شرعی خود می داند، اظهار امیدواری کرد: ملت یمن با همدلی و مقاومت در برابر وهابیت و آل سعود به پیروزی خواهد رسید و در این آزمایش موفق و سربلند خواهد شد.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به الگوگیری یمنی ها از انقلاب ایران اسلامی، گفت: مردم یمن غیور، پایدار و همدل هستند که این خود می تواند موجب پیروزی آنها در مقابل آل سعود شود./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات