۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۸۱۱۱۷

زمانی برای نقد آرگو

خبرگزاری رسا ـ دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز با رویکرد نگاه متفاوت به سینمای ایران و جهان هفته‌هایی با طعم تماشا و نقد فیلم را برگزار و پای منتقدان و علاقه مندان عرصه سینمایی را به حوزه هنری استان البرز کشانده است.
نقد فيلم آرگو

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه هنری استان البرز، دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز با رویکرد نگاه متفاوت به سینمای ایران و جهان هفته‌هایی با طعم تماشا و نقد فیلم را برگزار و پای منتقدان و علاقه مندان عرصه سینمایی را به حوزه هنری استان البرز کشانده است. این بار و در ویژه برنامه ای به منظور ارتقاء سطح فیلم سازان و هنرمندان جوان عرصه سینمایی چهارشنبه این هفته بیست و هشتم مرداد ماه 94 فیلم "آرگو" و آثار پر بحث سینمای ضد ایرانی به بوته نقد کشانده است تا با تماشا و نقد این اثر که رنگ و بوی خاصی را با خود همراه دارد بر دانش هنرمندان عرصه سینمایی البرز و نگاه نافذ در خصوص فیلم های ضد فرهنگ ایرانی بیفزاید.


آرگو محصول سال 2012 هالیوود و ساختهٔ بن افلک است که محتوایی ضد ایرانی داشته و در صدد تخریب چهره ماجرای تسخیر لانه جاسوسی امریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام می‌باشد.


از این رو استاد "جبار آذین"منتقد و کارشناس برجسته عرصه هنرهای تصویری با حضور در این نشست و در جمع هنرمندان و علاقه مندان البرزی سخن فیلم های ضد ایرانی همچون "آرگو" را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.


گفتنی است نشست نمایش و نقد فیلم پر حاشیه " آرگو " به همراه دیگر اثر بن افلک چهارشنبه بیست و هشتم مرداد ماه 94 و از ساعت پانزده در محل پلاتو نمایش حوزه هنری استان البرز در میدان نبوت،کوچه میلاد 4 ،پذیرای حضور هنرمندان و منتقدین این عرصه خواهد بود.


شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های در حال انجام حوزه هنری میتوانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع گردند./978/د102/ی

ارسال نظرات