۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۸۱۱۲۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

آزادگان سند گویای استقامت و پایداری انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دوران هشت ساله دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت رزمندگان ایران اسلامی با عزت و اقتدار سپری شد، گفت: آزادگان سند گویای استقامت و پایداری فرزندان ایران اسلامی در برابر دشمنان و متجاوزان کشورمان هستند.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز با حضور در منزل چند تن از روحانیان آزاده مرکز استان با بیان این که دوران هشت ساله دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت رزمندگان ایران اسلامی با عزت و اقتدار سپری شد، گفت: آزادگان سند گویای استقامت و پایداری فرزندان ایران اسلامی در برابر دشمنان و متجاوزان کشورمان هستند.

 

وی با بیان این که آزادگان با تحمل  شکنجه ها، صبر و بردباری در برابر سختی های دوران اسارت در زندان های مخوف رژیم بعثی پیروزی فراموش ناشدنی را در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس خلق کردند، افزود: آزادگان در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدانه استقامت کردند و در برابر همه مشکلات و سختی ها ایستادند.

 

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: آزادگان با تحمل سال ها زجر و شکنجه، تقوا و غیرت دینی و اسلامی خود را مضاعف کردند و به نماد ایستادگی و مقاومت در نظام اسلامی مبدل شدند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از آزادگان به عنوان الگویی عملی برای عموم جامعه یاد کرد و گفت: آزادگان دلیر در سخت‌ترین شرایط اسارت بانگ ولایت‌مداری سر دادند.

 

حجت الاسلام صادقی از آزادگان به عنوان الگوی عملی استقامت و ایثار در نظام اسلامی یاد کرد و افزود: کشورما الگوی عملی آزادگی و ایثار و اسوه های صبر و استقامت در دفاع از حریم ولایت است و آزادگان نیز در این مسیر خوش درخشیدند.

 

وی با بیان این که آزادگان هم در هشت سال دفاع مقدس و هم دوران اسارت خود پایبندی به اسلام و انقلاب به اثبات رساندند، خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدا و ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران به حضور ارزشمند روحانیت در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: علما و روحانیت در تاریخ پر فراز و نشیب گذشته همواره مدافع حقیقی اسلام ناب و انقلاب بوده و هستند.

 

وی با بیان این که پشتیبابی معنوی روحانیت در دوران دفاع مقدس نقش بسیار اثرگذاری در افزایش روحیه رزمندگان اسلام داشت، افزود:  روحانیت اصیل شیعه در صد سال اخیر همواره پیشگامی خود را در دفاع از آرمان ها و ارزش های اصیل اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی های قدرت های استکباری و استعماری نشان دادند.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که روحانیت همراه با مردم در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل حضوری بسیار اثرگذار داشت، ادامه داد: تبیین خدمات و نقش آفرینی‌های روحانیت در دفاع مقدس برای جامعه امروز بیش از پیش ضروری است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات