۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۸۱۱۴۴
امام جمعه بروجرد:

آزادگان نماد استقامت و ولایتمداری هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که آزادگان نمونه بارزی از ایثار و مقاومت هستند، گفت: صبر و استقامت آزادگان در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشت و امروز حق فراوانی بر گردن ملت دارند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز، در دیدار با آزادگان بروجرد، گفت: آزادگان با صبر، شجاعت و استقامت سال ها رنج و عذاب را تحمل کردند.

 

وی افزود: آزادگان با تحمل رنج و سختی به جهانیان نشان دادند که به اعتقادات و اصول خویش پایبند هستند.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به این که آزادگان لحظه ای از یاد خدا غافل نشده و با تحمل فشارهای زیاد، هرگز تسلیم خواسته های دشمن نشدند، اظهار داشت: باید از استقامت و مقاومت آزادگان درس گرفت.

 

وی در ادامه با بیان این که آزادگان حق زیادی بر گردن ملت دارند، تصریح کرد: همواره باید قدردان رشادت ها و جانفشانی های آنان در راه اسلام و انقلاب باشیم.

 

امام جمعه بروجرد آزادگان را نماد استقامت و ولایتمداری بیان کرد و افزود: با ترویج اهداف و ارزش های اعتقادی آزادگان در بین جوانان، این قشر با الگوگیری از آزادگان در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.

 

محمد رضا معظمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بروجرد، در ادامه با اشاره به 26 مرداد خجسته سالروز ورود آزادگان هشت سال دفاع مقدس به خاک ایران گفت: آزادگان میهن اسلامی برای دفاع از ارزش ها در دوران اسارت مقاومت کردند.

 

وی با بیان این که شهرستان بروجرد در دوران دفاع مقدس یک هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است، عنوان داشت: 210 آزاده در این شهرستان وجود دارد.

 

گفتنی است، در پایان این دیدار با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود از ایثارگری ها و ایستادگی آزادگان در طول دوران اسارت قدردانی شد./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات