۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۲۸۱۲۹۸
معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

سیره شهدا راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که بهره گیری از سیره شهدا راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: در میدان مبارزه با تهاجم فرهنگی و تحقق امر به معروف و نهی از منکر نباید گرفتار روزمرگی شویم.
معاون گزينش شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید احمد تقوی، معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور شب گذشته در همایش بزرگ آزادگان در سایه اتحاد و همدلی که در شهر دابودشت آمل برگزار شد با گرامی داشت مقام ارزشمند شهدای نظام اسلامی گفت: شهدا با ایثار خون و انفاق جان های پاک خود عزت و کرامت را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.


وی با بیان این که آزادگان با صبر، مقاومت و تحمل رنج های فراوان فرهنگ مقاومت و ایستادگی را در عمل به جهانیان ثابت کردند، بیان داشت: امام خمینی(ره) به عنوان بنیان گذار کبیر نظام اسلامی درس آزادگی را به همگان آموخته است و آزادگان ما خود را از مادیات جدا کردند که با این کار نخستین منزل آزادگی از سوی این دلاورمردان طی شده است.


معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: آزادگان فرهنگ ایستادگی را در کشور نهادینه و قانونمند کردند که آنها شایسته بهترین تکریم و تجلیل ها هستند.


حجت الاسلام تقوی با بیان این که برای شهدا در سرای آخرت حساب و کتابی وجود ندارد، گفت: خداوند متعال عنایت بسیاری به شهدا دارد که این عزیزان به عنوان اصحاب کرامت هستند.


وی افزود: آزادگان منازل عرفان را با منزلت طی کردند و توانستند با فرمانبری از امام و رهبر خود کاری گرانقدر انجام دهند که برای همیشه تاریخ ماندگار و جاویدان هستند.


معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که آزادگان با هجرت و جهادی واقعی روانه جبهه های حق علیه باطل شدند، گفت: عده ای از رزمندگان به فیض عظیم شهادت رسیدند و آزادگان نیز به عنوان بازماندگان حماسه های ایثار و مقاومت یادگار ماندگار دفاع مقدس هستند.


حجت الاسلام تقوی با اشاره به این که عزت و کرامت آزادگان برای همیشه ماندگار است، بیان داشت: تکلیف بسیار حساسی داریم که ادامه راه مهم تر از جهاد در دفاع مقدس است که باید در راه آرمان ها و ارزش های خود کوشا باشیم.


وی با تاکید بر این که آزادگان با حمایت از رهبری و دفاع از ارزش ها در مسیر آرمان های نظام اسلامی حضوری ارزشمند و گرانقدر دارند، تصریح کرد: آزادگان باید مراقب فتنه ها باشند که اگر خدایی ناکرده دچار غفلت شویم و ناخودآگاه موضوع را نادرست بگیریم اثرات منفی بسیاری در جامعه دارد.


معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: آزادگان نمادهای استقامت هستند و باید قدر خود را بدانیم که ثبات و استقامت این عزیزان از ولایت مایه عزت و درس آموزی برای همه اعصار و نسل ها است.

 

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه نیز در این همایش در همایش بزرگ آزادگان در سایه اتحاد و همدلی که در شهر دابودشت برگزار شد با تجلیل از رشادت ها و ایثارگری های آزادگان اظهارداشت: آزادگان سرافراز نقشی ارزنده و گرانقدر در طول انقلاب اسلامی دارند که توانستند ایثارگری و مجاهدت های بسیاری از خود نشان دهند.

 


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ایستادگی و مقاومت آزادگان است، بیان داشت: آزادگان به عنوان افتخارات ارزشمند دفاع مقدس هستند که به وجود این عزیزان افتخار می کنیم.

 


وی با اشاره به این که همدلی و همزبانی در میان آزادگان برکات و ثمرات ارزشمندی دارد، افزود: همایش آزادگان در سایه اتحاد و همدلی به صورت دوره ای و در راستای پاسداشت و تجلیل از مقام والای ایثارگران نظام اسلامی در شهرستان آمل برگزار می شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات