۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۸۱۳۲۲
استاد حوزه علمیه قم:

حل مشکلات منطقه در گرو راهکار سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهرستان کاشان با تأکید بر این که هر پیشرفت سیاسی باید در راستای اقتدار سیاسی و ملی باشد، گفت: راهکار حل مشکلات منطقه نه در گرو گزینه نظامی، بلکه در گرو راهکار سیاسی است.
حجت الاسلام علي احتشام امام جمعه موقت كاشان

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت شهرستان کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: مقاومت اسلامی مردم یمن و منطقه، یکبار دیگر به استکبار جهانی ثابت کرد که با ملت ها نمی توان در افتاد.

 

وی افزود: نزدیک به 5 ماه است که مستکبران و تکفیری های جنایتکار با تشکل ائتلافی به سرکوب ملت شجاع و انقلابی یمن پرداخته و با بدترین بمب ها و موشک ها به کشور یمن حمله کردند تا صدای عزت و عظمت ملتی بزرگ را در نطفه خفه کنند، اما نتوانستند.

 

حجت الاسلام احتشام با اشاره به توصیه اوباما مبنی بر متوقف شدن حملات عربستان به یمن، گفت: توصیه آمریکا به آل سعود نه از روی ترحم و با سازوکار حقوق بشری، بلکه از روی عجز در مقابله با ملتی است که با وجود تحریم های طولانی، توانسته اند در مقابل مستکبران ایستادگی کنند.

 

امام جمعه موقت کاشان گفت: ملت غیور یمن با اقتدار خود در مقابل دشمن توانسته اند پیش از شروع جنگ، بر سرزمین اسلامی خود مسلط شوند.

 

وی با تأکید بر این که راهکار حل مسائل منطقه گزینه نظامی نیست، گفت: حل مشکلات منطقه در گرو راهکار سیاسی است، از این رو جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات منطقه به کمک ملت ها شتافته است.

 

حجت الاسلام احتشام با بیان این که هر پیشرفت سیاسی باید در راستای اقتدار سیاسی و ملی باشد، گفت: انصارالله و مردم مظلوم یمن توانسته اند حاکمیت خود را با مقاومت شان تثبیت کنند تا برای مذاکره دست برتر داشته باشند./1307/ت302/ش

ارسال نظرات