۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۸۱۳۴۲
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

شهدا با صلابت تمام پشت استکبار جهانی را به خاک مالیدند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با گرامیداشت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: شهدا در جبهه های نبرد با حضور با صلابت خود پشت استکبار جهانی را به خاک مالیدند و با خدا معامله کردند.
حجت الاسلام عسگري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدای آزاده غریب پیش از ظهر امروز در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار شد.


حجت‌الاسلام هادی عسگری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با گرامیداشت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: شهدا یاوران پیامبران و ائمه اطهار و در عصر حاضر یاور امام خمینی (ره) بودند.


وی آزادگان را سرمایه های ارزشمند انقلاب خواند و تصریح کرد: آزادگان همواره به عهد خود وفادار بودند و پس از بازگشت به میهن اسلامی، پس از بجای آوردن سجده شکر به زیارت حرم امام خمینی (ره) شتافتند.


حجت الاسلام عسگری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ابراز داشت: چه کلامی زیباتر از کلام خالق هستی که شهدا را زنده می خواند و از پندار اینکه شهدا مرده باشند نهی می کند و آن ها را شاهدان و ناظرانی می داند که در نزد پروردگارشان روزی می خورند.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه ادامه داد: کسی جز خداوند و انبیای خدا قادر نیست صبر و تحمل و ایثارگری شهدا و جانبازان و آزادگان و خانواده های آن ها را درک کند، شهدا با خداوند معامله کردند و پاداش ایثار آن ها نیز طبق آیات قرآن، خود خداست.


حجت الاسلام عسگری در پایان تاکید کرد: شهدا غریبانه و مظلومانه از خاک وطن دفاع کردند و با صلابت هر چه تمام تر پشت استکبار را به خاک مالیدند.


گفتنی است، آیت الله محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان و عموم مردم در این مراسم حضور داشتند./857/پ202/ح

ارسال نظرات