۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۸۱۳۷۸
امام جمعه سپید دشت:

دشمن با حمله به کشورهای اسلامی در پی تضعیف ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سپید دشت تسلط بر جوامع اسلامی و تضعیف نظام را از اهداف دشمنان اسلام بیان کرد و گفت: هدف دشمن در سایه جنگ سیاسی در دیگر کشورها ضربه زدن به اسلام و نظام است.
جمهوري اسلامي ايران

حجت الاسلام محمد خاص امیری، امام جمعه سپید دشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره دشمنان اسلام و انقلاب را به خوبی می شناسند و برنامه ریزی های بلند مدت در جهت ضربه به اسلام را ایشان در یک ساعت پاسخ می دهند.

 

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: حوادثی که در یمن، عراق، سوریه و دیگر مناطق در جریان است به نوعی جنگ سیاسی است.

 

حجت الاسلام خاص امیری با بیان این که تضعیف نظام اسلامی هدف دشمن است، خاطرنشان کرد: دشمن در طول این سال ها برای ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی، به کشورهایی که بازوان ایران هستند وارد شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به جنگ در لبنان و پیروزی خون بر شمشیر تصریح کرد: لبنان از نظر تجهیزاتی شاید ضعیف است، ولی اسلام همواره پیروز است.

 

امام جمعه سپید دشت با تأکید بر این که هرگز با ایمان مسلمانان نمی توان جنگید، اظهار داشت: بمب اتم هرگز نمی تواند جمهوری اسلامی ایران و اراده مسلمانان را از بین ببرد.

 

علما با بصیرت افزایی نقش مهمی در خنثی کردن دسیسه های دشمن دارند

حجت الاسلام خاص امیری با یادآوری به این که علما همواره در طول تاریخ در انقلاب نقش مؤثری داشته اند، گفت: امروز نیز علما در خنثی کردن دسیسه های دشمن نقش مهمی دارند.

 

وی تصریح کرد: علما و روحانیان با بصیرت افزایی، تبیین فرهنگ مقاومت، حمایت و روشنگری در جامعه باید درجهت خنثی کردن دسیسه های دشمن فعالیت کنند.

 

امام جمعه سپید دشت با اشاره به این که رسانه های غربی برای رسیدن به هدف خویش، هزینه های سنگینی در جهت تبلیغ علیه اسلام به کار می گیرند، افزود: کشورهای غربی در سایه شبکه های ماهواره ای نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقادات و باورهای مسلمانان را هدف قرار داده اند.

 

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله با فعالیت رسانه های غربی است

حجت الاسلام خاص امیری از راه های مقابله با فعالیت پیچیده رسانه های غربی را زنده کردن نام و یاد شهادت و فرهنگ شهادت در جامعه بیان کرد.

 

وی یادآور شد: تداوم تبیین و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بهترین و مؤثرترین  عامل گسترش فرهنگ دینی در جامعه و مقابله با فرهنگ غربی و خنثی کردن فعالیت های رسانه های غربی است./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات