۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۸۱۴۵۳
حجت الاسلام میرفتحی زاده:

مؤسسه حجاب ریحانه النبی نیازمند حمایت مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مؤسسه ریحانة النبی شعبه ارومیه گفت: در سالهای گذشته حمایت های بیشتری از سوی برخی از مسؤولان از این موسسه صورت می گرفت و ما با خیال آسوده تری می توانستیم به فعالیت بپردازیم، ولی امروزه از این حمایت ها کاسته شده است.
مراسم گراميداشت روز دختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام میرفتحی زاده، مسؤول موسسه ریحانة النبی شعبه ارومیه در مراسم گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت که ظهر امروز در مصلای ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه یک سرباز در تمام عرصه ها تلاش و کوشش برای حفظ و حراست از جامعه و مردم جامعه است.

 

 

وی ادامه داد: کسانی که در موسسه ریحانة النبی تلاش کرده و ایفای نقش می کنند تنها پاداشی که لیاقت آن را دارند، شهادت در راه خدا و رسیدن به مقام قرب و رضای او است.

 

 

حجت الاسلام میرفتحی زاده رمز موفقیت مجموعه ریحانة النبی(ص) را توسل به ائمه اطهار(ع) دانست و گفت: نظر لطف حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) را در تک تک برنامه هایی که این موسسه اجرا کرده دیده و حس کرده ایم.

 

 

وی اعضای موسسه ریحانة النبی را سنگربانان عرصه عفاف و حجاب در جامعه خواند و افزود: مربیان و مسؤولان در این موسسه از سال 87 تا کنون زحمت کشیده و به عنوان دیدبانان و سنگربانان عرصه حجاب و عفاف در ارومیه نقش آفرینی کرده اند .

 

 

مسؤول موسسه ریحانة النبی شعبه ارومیه ادامه داد: کسانی که در عرصه حجاب و عفاف جهادگونه تلاش می کنند باید زهراگونه زندگی کنند و ایشان را الگوی عملی خود سازند.

 

 

وی با اشاره به موانع و مشکلات گریبان گیر موسسه حجاب ریحانه النبی، اضافه کرد: در گذشته حمایت های بیشتری از سوی برخی از مسؤولان به ویژه سردار کرمی، از این موسسه صورت می گرفت و ما با خیال آسوده تری می توانستیم به فعالیت بپردازیم، ولی امروزه از این حمایت ها کاسته شده است.

 

 

حجت الاسلام میرفتحی زاده در پایان با اشاره به دشواری کار سنگربانی از حریم حجاب و عفاف در جامعه امروزی تاکید کرد: در این چندین سال حفظ خوش حجابی اعضای موسسه کار فوق العاده دشواری بوده و با مجاهدت مسؤولان این موسسه محقق شده است.

 

 

مراسم گرامی داشت به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) که روز دختر نامگذاری شده است از سوی موسسه ریحانة النبی شعبه ارومیه با حضور حجت الاسلام شامی، مدرس حوزه علمیه و مدیر سابق مدرسه علمیه مهدی موعود (عج) قم ظهر امروز در مصلای ارومیه برگزار شد.

 

 

در این مراسم از تعدادی از بانوان خوش حجاب موسسه ریحانة النبی(ع) و حجت الاسلام میرفتحی زاده، مسؤول موسسه ریحانة النبی شعبه ارومیه و یکی از مادران تلاشگر این مجموعه تجلیل شد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات