۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۸۱۴۸۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

وحدت جوانان ایرانی، استکبار جهانی را به زانو درآورده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به رشادت های جوانان ایران در دوران دفاع مقدس گفت: استکبار جهانی در برابر وحدت مردم ایران به زانو درآمده است.
حجت الاسلام حجتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه با حضور در همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدای آزاده غریب عنوان داشت: رزمندگانی که در زیر شکنجه های دشمنان انقلاب و اسلام در اسارت به شهادت رسیدند قهرمانان واقعی ایران هستند.


وی در ادامه بیان داشت: شهدای آزاده درس ایمان، ایثار و غیرت آموختند، بزرگداشت این عزیزان و خانواده های آن ها بسیار واجب و ضروری است، انقلاب و اسلام اقتدار خود را مدیون شهدای دوران دفاع مقدس است.


امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به جانفشانی رزمندگان اسلام، تصریح کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان جانانه از کیان خود پاسداری کردند و پشت دشمنان اسلام را به خاک مالیدند.


حجت الاسلام حجتی ابراز کرد: این روزها برای ما بسیار ارزشمند است چرا که ایران اسلامی هیچ گاه در برابر خواسته های دشمنانش تسلیم نشده است و به واسطه این شجاعت و روحیه شهادت طلبی روز به روز در حال موفقیت و پیشرفت است.


وی دشمنان انقلاب و اسلام را خوار دانست و اظهار داشت: استکبار در برابر وحدت و شجاعت کشور ایران به زانو درآمده است و هیچ گاه نمی تواند کوچک ترین تعرضی به خاک ایران داشته باشد.


امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان جایگاه خانواده های شهدا را والا دانست و گفت: قطعأ خانواده های شهدا با صبر و استقامت خود جوانان با غیرتی را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند، از این رو از جایگاه والایی نزد خداوند متعال برخوردار هستند./857/پ202/ح

ارسال نظرات