۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۲۸۱۵۳۰
نماینده خبرگان رهبری:

صبر و استقامت آزادگان الگوی مردم در برابر مشکلات باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که صبر و استقامت آزادگان الگوی مردم در برابر مشکلات باشد، گفت: آزادگان با صبر و استقامت توانستند با مقابل جنگ روانی رژیم بعث مقابله ایستادگی کرده و ثابت کنند پایبندی به آرمان های انقلاب در وجود تک تک رزمندگان اسلام نهفته است
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در مراسم تجلیل از آزادگان دوران دفاع مقدس شهرستان مراغه اظهار داشت: رزمندگان، آزادگان، شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس حق بزرگی بر ملت ایران دارند.


وی با بیان این‌که بهترین سرمایه هر انسان، سلامتی جسمانی اوست، افزود: سلامتی بهترین نعمتی بوده که آزادگان دفاع مقدس از آن در راه خدا و اسلام گذشتند، به عبارت دیگر آزادگان همپای سایر ایثارگران، در دفاع از مهین و آرمان های انقلاب اسلامی از سلامت خود گذشتند.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاه خانواده‌های آزادگان کمتر وظیفه نظام و مسؤولان در قبال مجاهدت این بزرگمردان عرصه ایثار و مقاومت است، گفت: تمامی خدمات ارزنده ایثارگران برای انقلاب اسلامی مهم بوده و اگر مسؤولان تمام تلاش خود را در راستای حمایت از این اقشار بکنند، باز هم کم است.


وی با بیان این‌که صبر و استقامت آزادگان الگوی مردم در برابر مشکلات باشد، تصریح کرد: آزادگان با صبر و استقامت توانستند با مقابل جنگ روانی رژیم بعث مقابله ایستادگی کرده و ثابت کنند پایبندی به آرمان های انقلاب در وجود تک تک رزمندگان اسلام نهفته است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی ادامه داد: ایستادگی آزادگان در طول مدت اسارت خود با وجود شکنجه های روحی و روانی و تبلیغات گسترده رژیم بعثی، موجب شد که انقلاب اسلامی در صدور آرمان ها و قدرت نرم خود در برابرا ذهان جامعه اسلامی بیش از گذشته موفق شود.


امام جمعه مراغه با اشاره به بخش‌هایی از خاطرات آزادگان دوران دفاع مقدس گفت: حزن و اندوه اسرای ایرانی پس از شنیدن خبر ارتحال امام خمینی(ره) نشان از عمق اعتقاد به رهبری و ولایت‌مداری رزمندگان جنگ تحمیلی دارد که بایستی از این روحیه درس گرفته شود.


گفتنی است، در پایان این مراسم که با حضور فرماندهان لشکری و مسؤولان کشوری و همچنین خانواده های شهدا و ایثارگران همراه بود، از تعدادی آزاده دوران دفاع مقدس شهرستان مراغه تجلیل به عمل آمد./935/پ202/ح

ارسال نظرات