۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۲۸۱۵۸۹
حجت الاسلام رسایی در صحن علنی مجلس:

دولت قصد نظارت بر مجلس را دارد/ دولتی ها هر روز حرف جدیدی می زنند

خبرگزاری رسا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از بررسی برجام در مجلس هراس دارد و در این راستا لایحه برجام را به مجلس ارائه نمی‌کند.
حجت الاسلام رسايي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رسایی امروز در صحن علنی مجلس در تذکر قانون اساسی خود خطاب به حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: من همیشه می خواهم در زمان ریاست آقای لاریجانی صحبت کنم ولی وی هم چون می داند ما چه می خواهیم بگوییم هر زمان که ما قصد صحبت کردن داریم فرمان اداره مجلس را به شما واگذار می کند.

 

وی با بیان این که سوال ما این است که وقتی لایحه برجام به مجلس ارائه نشده، کمیسیون ویژه چه چیزی را می خواهد بررسی کند، تصریح کرد: متاسفانه مسؤولان دولت هر روز یک حرف تازه ای می زنند، معاون وزیر امور خارجه می گوید صلاح نیست مجلس برجام را بررسی کند و معاون رییس جمهور هم به نوعی دیگر درباره بررسی برجام در مجلس نظر می دهد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که گویا جای دولت و مجلس با یکدیگر عوض شده است، تصریح کرد: از این صحبت ها اینگونه برداشت می شود که دولت قصد نظارت بر مجلس را دارد، اگر بازی برد برد است چرا هراس دارند تا برجام در مجلس بررسی شود.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد نیز در پاسخ به این تذکر گفت: این کمیسیون طبق ماده 44 آیین نامه داخلی مجلس و به خواست نمایندگان و با رای آنها تشکیل شده است./858/پ202/ج

ارسال نظرات