۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۸۱۵۹۵
علیپور در صحن علنی مجلس:

دولت برجام را تقدیم مجلس نکند مرتکب تخلف شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد ترکمانچای در زمان خود ننگین نبوده است و بعد از گذشت زمان ننگین بودن آن مشخص شد و ما به نحوی رفتار نکنیم که بعد از گذشت زمان بگویند چرا قرارداد برجام در مجلس شورای اسلامی بررسی نشد.
کمال عليپور، نماينده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، کمال علیپور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون اساسی اگر دولت نخواهد لایحه برجام را به مجلس ارائه کند، خلاف دیگری مرتکب شده است و آیا ما بایدمنتظر بمانیم تا ببینیم دولت چه اقدامی خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: امروز مردم در کوچه و خیابان از ما سوال می کنند که ببینید کنگره آمریکا چقدر شفاف جزییات برجام را به اطلاع شهروندان شان می رسانند و آیا مجلس ایران در خواب بسر می برد و ما هیچ پاسخی در مقابل این پرسش ها نداریم.

 

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرارداد ترکمانچای در زمان خود ننگین نبوده است و بعد از گذشت زمان ننگین بودن آن مشخص شد، افزود: ماباید به این موضوع توجه کنیم و به نحوی رفتار نکنیم که بعد از گذشت زمان بگویند چرا قرارداد برجام در مجلس شورای اسلامی بررسی نشد./858/پ202/ج

 

ارسال نظرات