۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۸۱۶۵۵
استاد حوزه و دانشگاه:

رسالت اصلی طلاب شناخت اقتضائات جامعه در عصر کنونی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مبلغان در رویارویی با تهاجم فرهنگی نقش مؤثری دارند، گفت: طلاب باید با احاطه بر شرایط و نیازهای روز جامعه به تبیین جایگاه دین اسلام بپردازند.
تبليغ خواهران طلبه

خانم اسماعیل زاده، استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با بیان اینکه کسی که عالم به شرایط زمان باشد دچار خطرات و شبهات نخواهد شد، گفت: طلاب باید با مطالعه و حضور در جامعه، آگاه به عصر کنونی  و نیازهای  آن شوند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: آنچه در مسأله  تبلیغ مهم است، مسلط بودن مبلغ به تکنولوژی های جدید و احاطه بر نیاز ها و شرایط جامعه است.

 

وی با بیان اینکه مبلغان در رویارویی با تهاجم فرهنگی نقش مؤثری دارند، عنوان کرد: طلاب مبلغ باید  از شیوه های مختلف و نو برای پاتک زدن به دشمن استفاده کنند.

 

اسماعیل زاده در ادامه بیان کرد: طلاب خواهر باید الگوی عملی  برای  دختران جامعه باشند؛ تا از این طریق بتوانند الگوی اصیل اسلامی را به گوش مردم برسانند.

 

این محقق و پژوهشگر حوزه دین حضرت معصومه را الگوی عملی در جهاد علمی و  عفت و حیا معرفی کرد و گفت: طلاب باید  از پتانسیل موجود در دهه کرامت  کمال استفاده را ببرند.

 

اسماعیلی در پایان گفت: طلاب باید به مبزان هجمه های دشمن برای محو آموزه های اسلام دقت داشته باشند تا بتوانند به همان میزان در برابر دشمن مقابله کنند که این امر تلاش مداوم و شبانه روزی مبلغان دینی را می‌طلبد./9705/ت302/ح

ارسال نظرات