۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۸۱۶۸۰
رییس سازمان بسیج رسانه:

هدف آمریکا مهار کردن قدرت جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج رسانه، گفت: آمریکا به هیچ وجه به دنبال موضوع هسته‌ای در ایران نیست بلکه هدف آنها تنها مهار کردن جمهوری اسلامی ایران است.
بصيري

مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تذکر اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با سوءاستفاده آمریکایی‌ها از مذاکرات گفت: اساسا مشکل غرب با جمهوری اسلامی مشکل هسته‌ای، برجام یا حقوق بشر نیست.

 

وی افزود: غربی‌ها می‌دانند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست و می‌دانند که ما حقوق بشر را بهتر از آنها رعایت می‌کنیم، و اینکه آنچه آنها را تهدید می‌کند قدرت تاثیرگذاری ایران بر افکار عمومی جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه است.

 

سیر تحول فکری مردم منطقه برای ایجاد انقلاب شتاب زیادی گرفته است

رییس سازمان بسیج رسانه عنوان کرد: آمریکایی‌ها با توجه به تجربه‌ای که از سال‌ها قبل در خصوص انقلاب جمهوری اسلامی ایران به دست آوردند به این نتیجه رسیدند که سیر تحول فکری و اندیشه‌ای مردم برای ایجاد انقلاب‌هایی نظیر انقلاب ایران در منطقه سرعت و شتاب زیادی گرفته است.

 

بصیری اظهار داشت: نگرانی اصلی آنها این است که در منطقه خاورمیانه انقلاب‌های جدیدی به وجود بیاید بنابراین از چندین سال قبل تا امروز سعی در تقسیم خاورمیانه به کشورهای جدید دارند.

 

وی با اشاره به نگرانی کشورهای مستبد جهان از ایجاد انقلاب‌هایی نظیر انقلاب ایران ابراز کرد: آنها از چند دهه پیش طرح تقسیم خاورمیانه را به جهت تقلیل میل مردم به انقلاب را در برنامه خود قرار دادند.

 

کار اصلی در حوزه تغییر تفکر مردم به عهده رسانه‌ها است

رییس سازمان بسیج رسانه افزود: آنها به هیچ وجه به دنبال موضوع هسته‌ای در ایران نیستند هدف آنها تنها مهار کردن جمهوری اسلامی ایران است.

 

بصیری بیان داشت: کشورهای مستبد غربی کار اصلی در حوزه تغییر تفکر مردم منطقه و به ویژه در کشور ما را بر عهده رسانه‌ها قرار داده است متاسفانه در داخل کشور ما نیز برخی از رسانه‌ها در این بازی قرار گرفتند.

 

وی گفت: برخی از این رسانه‌های داخلی فکر می‌کنند تحولات منطقه ناشی از قدرت آمریکا است در حالیکه آمریکا به دلیل عدم کنترل افکار و احساسات مردم برای ایجاد انقلاب، در پی تخریب این احساسات برآمده است.

 

ورود کالای آمریکایی به کشور به معنای وابسته شدن اقتصاد ما به آمریکا است

رییس سازمان بسیج رسانه با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشبرد سیاست‌های آمریکا بیان داشت: متاسفانه بعضی از رسانه‌های ما در داخل ناآگاهانه آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و سیاست‌های آمریکا را دنبال می‌کنند.

 

بصیری با اشاره به این واقعیت که آمریکا به دنبال نفوذ در ایران است افزود: ورود کالای آمریکایی در کشور ما به معنای استیلای اقتصادی و وابسته شدن اقتصاد ما به آمریکا است.

 

وی ابراز کرد: ورود مک دونالد آمریکایی در ایران به معنای نفوذ اقتصادی آمریکا در کشور و تغییر تفکر در رابطه با مصرف کالای آمریکایی است اگر آمریکا در ادعای خود صادق است به جای ساندویچ‌فروشی به ما تکنولوژی بدهد.

 

نتیجه چندین سال دم از مذاکرات زدن ورود تکنولوژی بود یا مک دونالد

رییس سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: کسانی که در رسانه‌های خود سنگ آمریکا را به سینه می‌زنند بروند با آمریکا طوری صحبت کنند که تکنولوژی به دست بیاورند نه این که بعد از چندین سال دم از گفتگو و رابطه با آمریکا زدن هنوز نتوانستند قطعات هواپیما را از آمریکایی که این مقدار ستایشش می‌کنند تهیه کنند.

 

بصیری اظهار داشت: ایجاد رابطه اقتصادی با غرب به معنای باز کردن راه نفوذ آنها در کشور است و قطعا آنها نخستین سرمایه‌گذاری که خواهند کرد در صنایع نفتی و معادن ما خواهد بود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشورهایی مانند عربستان که یک لیتر نفت را نصف قیمت یک لیتر آب در کشورهای اروپایی می‌فرشند باید به ملت‌های منطقه خاورمیانه و مردم خود جواب دهند./807/پ202/ب4

ارسال نظرات