۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۸۱۷۵۵
آیت الله گرامی:

مدیریت شهر باید در دست یک ارگان باشد

خبرگزاری رسا ـ استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه افزایش قدرت مسؤولان محلی مخصوصا شهرداری را سبب تسریع در روند توسعه شهرها دانست و افزود: اگر امور اجرایی در دست یک ارگان باشد به نفع مردم است و در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی می‌شود.
درس تفسير قرآن کريم در آيت الله گرامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد علی گرامی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم، ظهر امروز در دیدار با شهردار قم، با اشاره به این که حرم حضرت معصومه(س) و حوزه های علمیه در قم اولین شهر را به عنوان پایتخت مذهبی ایران و جهان به دنیا معرفی کرده است، افزود: با ید مسؤولان شهر سازی نگاه فرهنگی ویژه به این شهر داشته باشند و برای رفاه  زائران حداکثر توان خود را به کار بگیرند.

 

وی هماهنگی و سرعت عمل بیشتر در پروژه‌های عمرانی را با اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: مردم باید احساس کنند که دولت به فکر رفاه مردم است و نباید ساخت یک جاده و یا یک پل به قدری طولانی شود که مردم را دچار رنجش خاطر کند.

 

استاد حوزه علمیه در ادامه مزایای افزایش اختیارات مسؤولان محلی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: افزایش قدرت مسؤولان محلی به ویژه شهرداری باعث تسریع در روند توسعه شهرها می‌شود.

 

آیت الله گرامی ساخت بزرگراه مرجعیت را بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: باید در این بلوار با کار فرهنگی مردم را بیشتر با مرجعیت آشنا کرد./843/پ203/ش

ارسال نظرات