۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۸۱۸۰۲
حجت‌الاسلام روحانی نژاد:

برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت نباید محدود به سه ماه تابستان باشد

خبرگزاری رسا ـ معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه توجیهی ارزیابان طرح اوقات فراغت گفت: برنامه ریزی برای اوقات فراغت نباید فقط محدود به دانش‌آموزان و سه ماه تابستان باشد.
روحاني نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه توجیهی ارزیابان طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی به همت اداره کل امور فرهنگی، رسانه و فناور های نو سازمان در سالن اجتماعات معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان در ابتدای این نشست گفت: یکی از مسایلی که در شرایط کنونی در جهان بسیار اهمیت دارد و ما هم با آن مواجه هستیم، برنامه ریزی برای اوقات فراغت است. این کار بسیار پرچالش است و به این سادگی ها نیست. این طور نیست که ما به راحتی بتوانیم در این زمینه برنامه ریزی کنیم برای ان که ذائقه ها مختلف است و انسانها متاثر از فرهنگی که با آن زندگی می‌کنند، متفاوت هستند.

 

وی ادامه داد: ما هر چه پیش می رویم بحث اوقات فراغت جدی تر می‌شود چون به میزانی که فناوری بیشتر می‌شود و تکنولوژی پیشرفت می‌کند، وقت بشر آزادتر می‌شود. این مساله در کشور ما هم همواره مورد توجه بوده است.

 

روحانی نژاد با تاکید بر این که برنامه ریزی برای اوقات فراغت نباید به سه ماه تابستان و تعطیلی مدارس محدود شود، تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته  نه فقط برای دانش آموزان بلکه برای گروه های سنی مختلف از کوچک تا بزرگ برنامه ریزی می‌شود که ما هم باید در این زمنه پیش قدم شویم.

 

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان با بیان این که نمی توان برای همه کشور به صورت یکسان برای اوقات فراغت برنامه ریزی کرد، گفت: به دست آمدن نسخه یکسان برای اوقات فراغت در تمام کشور کافی نیست. چرا که علاوه بر تفاوت فرهنگها در برخی از شهرها مردم در زمستان اوقات فراغت بیشتر دارند و در برخی دیگر در فصل تابستان./1325/د101/ف

ارسال نظرات