۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۲۸۱۸۲۴
در سالروز کودتای ننگین 28 مرداد؛

جوانان قمی پرچم آمریکا را به آتش کشیدند

خبرگزاری رسا ـ شماری از طلاب و جوانان انقلابی شهر مقدس قم در حرکتی خودجوش در سالروز کودتای 28 مرداد، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند و تاکید کردند که توافق هسته ای سبب نخواهد شد که ملت ایران چشم به روی واقعیات و کارنامه سیاه و ننگین آمریکا ببندد.
آتش زدن پرچم آمريکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز کودتای ننگین 28 مرداد شماری از طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی شهر مقدس قم در حرکتی خودجوش پرچم آمریکای جنایتکار را به آتش کشیدند.

 

مردم انقلابی قم این حرکت را در راستای لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که استکبار ستیزی تعطیلی ندارد انجام دادند.

 

این حرکت خود جوش انقلابی در میدان آستانه انجام شد و شماری از زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) نیز با آتش زدن پرچم آمریکا در این اقدام شرکت و اعلام کردند که هیچ گاه شعار مرگ بر آمریکا را از یاد نخواهند برد.

 

همچنین در حاشیه این مراسم که با عنوان« کودتای کدخدا» برگزار شد، نمایشگاه کوچکی از مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها و غرب و همچنین حقوق بشر آمریکایی در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

گفتنی است، کمپین مردمی «سوزاندن بیرق شیطان»، به همت جمعی از جوانان و با هدف نمایش جلوه‌های خشم مردم ایران از استکبار جهانی و سلطه آمریکا از چندی پیش در فضای مجازی فعال شد.

 

این حرکت بازتاب بسیار گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و استقبال مردم به ویژه جوانان از این حرکت نشان دهنده خشم و نفرت آنان از آمریکای جنایتکار است. /924/پ203/ج

ارسال نظرات