۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۲۸۱۸۲۵

طلاب استان تهران با شهید تازه تفحص شده وداع کردند

خبرگزاری رسا ـ مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده شهید کاظم فرجی نوازنی شب گذشته با حضور طلاب و خانواده های معظم شهدا و مسؤولان شهرستانی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان پاکدشت برگزار شد.
شهيد كاظم فرجي در دوره ميثاق طلبگي حوزه ع وداع با شهيد كاظم فرجي وداع با شهيد كاظم فرجي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم شبی با شهید تازه تفحص شده شهید کاظم فرجی نوازنی، دیشب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور بیش از 500 طلبه و مردم شهید پرور پاکدشت در مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد.

 

حضور این شهید تازه تفحصص شده در جمع طلاب جدیدالورود، زینب بخش نخستین شب دوره میثاق طلبگی طلاب استان تهران شد.

 

برادر این شهید بزرگوار با حضور در این مراسم با بیان خاطراتی از برادر شهیدش گفت: وقتی شهیدی را می آورند، شهید در آن شهر موج ایجاد می کند، انرژی به شهر می‌دهد و جامعه را تکان می‌دهد.

 

در ابتدای این مراسم نیز خیرمقدم گویی از سوی امام جمعه پاکدشت، خاطره گویی توسط مادر شهدای مظفر و جانباز و آزاده علی مرادی و وصیت خوانی شهدا از سوی خواهر شهید کاظم فرجی انجام شد.

 

همچنین حجت الاسلام غلامرضا شاه جعفری معاون تهذیب حوزه های علمیه تهران نیز سخنانی را در باب شهادت ایراد کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام محمد مسلم وافی مسؤول مؤسسه جهادی فرهنگی روایتگران نور قم با اجرای پرده خوانی شهدای دفاع مقدس به سبکی نوین اشک را به دیده ها جاری ساخت.

 

خواهر شهید فرجی نیز خطاب به خواهران حاضر در مراسم گفت: تقاضا دارم به حفظ ارزش ها پایبند باشید، چرا که جنگی که امروز در آن به سر می بریم به مراتب سخت تر از 8 سال دفاع مقدس است.

 

مداحی، روضه خوانی و ضیافت شام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

در پایان این برنامه از خانواده شهید فرجی تجلیل و نیز هدیه ای به رسم یادبود از طرف همه‌ شهروندان پاکدشت از سوی امام جمعه شهرستان پاکدشت و همچنین خانواده معظم شهدا به ایشان اهدا شد.

 

گفتنی است شهید کاظم فرجی نوازنی فرزند روح‌الله، در سال 1339 در تهران متولد و در عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد به شهادت رسید و پس از گذشت 33 سال پیکر مطهر اواز طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

 

شایان ذکر است مراسم تشییع این شهید دانشجو صبح پنجشنبه 29 مرداد ماه سال جاری از مسجد سیدالشهدا واقع در چهارراه گلبرگ تهرانپارس برگزار خواهد شد./804/پ202/ب4

ارسال نظرات