۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۲۸۱۸۶۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

رابطه بین بسیج و مساجد حفظ شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: انقلاب و فعالیت های امام خمینی(ره) و یاران ایشان از مساجد آغاز شد و باید این رابطه میان بسیج و مساجد حفظ شود
حجت الاسلام قبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های ناحیه کرمانشاه صبح امروز در مسجد علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.


حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه نقش مساجد را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: نقش مساجد روز به روز پر رنگ تر می شود و تأثیرگذاری مساجد به امام جماعت با کفایت هر مسجد بستگی دارد.


وی همکاری ادارات مختلف در تجلیل از ائمه جماعات و خدام و هیأت امنای مساجد را ارزشمند خواند و تصریح کرد: این همکاری نمود شعار همدلی و همزبانی است.


حجت الاسلام قبادی با اشاره به سخنی از امام راحل ادامه داد: مساجد در حال حاضر به حق، نقش سنگر را دارند و باید این سنگر ها را خالی نگذاشت، وظیفه ارگان ها و ادارات مربوطه نیز تجهیز و رفع کمبود ها در مساجد است.


مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مدیر و رییس هر مسجد روحانی و امام جماعت آن مسجد است و انسجام امورات مساجد بر عهده امام جماعت است و همین انسجام موجب می شود که مساجد نقش هدایتگری خود را به خوبی ایفا کنند.


وی افزود: مسجد سجده گاه و محل کرنش بندگان و محل خشوع و نهایت بندگی مومنان است و باید برنامه هایی همچون ادعیه، وعظ و اجرای مراسم در مناسبت های دینی برای مومنان داشته باشد.


حجت الاسلام قبادی تذکرات ائمه جماعت را بسیار تاثیرگذار دانست و ابراز کرد: برگزاری برنامه های مساجد به صورت مشارکتی است و نقش ائمه جماعات در این میان تأثیرگذار تر است.


مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه یادآور شد: امام خمینی (ره) زمینه اتصال میان بسیج و مساجد را به وجود آوردند و با گذشت 36 سال از انقلاب همچنان این دو به هم ملحق هستند و موجب انسجام و نشر موازین اهل بیت و قرآن و تعالیم جامعه می شود.


وی در پایان عنوان داشت: انقلاب و فعالیت های امام خمینی(ره) و یاران ایشان از مساجد آغاز شد و باید این رابطه میان بسیج و مساجد حفظ شود./857/پ202/ب4

ارسال نظرات