۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۸۱۸۷۷
مدیر اوقاف ناحیه یک کرمانشاه:

استکبارستیزی مهم ترین هدف پایگاه های مقاومت بسیج مساجد است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اوقاف ناحیه یک کرمانشاه گفت: هدف از حضور پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد، ایجاد اتحاد در زمینه استکبارستیزی است.
حجت الاسلام يوسف احمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک استان کرمانشاه در همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های ناحیه کرمانشاه که پیش از ظهر امروز در مسجد علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد عنوان داشت: از صدر اسلام تا کنون مساجد جایگاه تصمیم گیری های مهم و مشورت ها و رفع اختلافات بود.


وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با ظهور انقلاب مسجد را با حضور بسیجیان تقویت کرد و فرمود مسجد سنگر است و سنگر ها را پر کنید، در مساجد پایگاه های مقاومت تشکیل شد زیرا عموم مردم در این پایگاه ها حضور دارند و همواره حضور مردم پیروزی را به دنبال دارد.


مدیر اداره اوقاف ناحیه یک کرمانشاه گفت: هدف از حضور پایگاه های مقاومت در مساجد، تقویت استکبارستیزی و نفی ارزش های غیر اسلامی است.


حجت الاسلام احمدی توجه به آسیب شناسی مساجد را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید به برنامه ریزی های دقیق در مساجد توجه ویژه داشت و اختلافات نباید در مساجد به وجود آید، مدیریت واحد در مساجد موجب شکوفایی آن مسجد می شود.


وی ابراز داشت: آموزه های امام خمینی(ره) در خصوص پر کردن مساجد را باید اجرایی کرد، امام راحل با بینش فراوان سخن از حضور بسیجیان در مساجد به میان آورد.


مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک کرمانشاه سخنان امام و پیش بینی های وی را دقیق ارزیابی و تصریح کرد: سخنان امام خمینی (ره) بارها محقق شد، چه در مورد تجزیه شوروی و چه در مورد تشکیل خاورمیانه جدید با محوریت اسلام، دشمنان غربی در آن زمان این سخنان را نمی پذیرفتند اما گذر زمان حقیقت سخن امام راحل را نمایان کرد، پس تحقق اتحاد مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج نیز ضروری است.


حجت الاسلام احمدی در پایان اظهار داشت: امید است با همکاری ادارات و ارگان های مختلف و هیأت امنای مساجد شاهد شکوفایی مساجد با محوریت ائمه جماعات و روحانیان باشیم و پایگاه های مقاومت نیز در مساجد حضور فعال و چشمگیری داشته باشند./857/پ202/ب4

ارسال نظرات