۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۸۱۸۹۱
امام جمعه اهر:

ملت ایران در برابر نفوذ سیاسی و فرهنگی غرب خواهد ایستاد

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام حاجی زاده گفت: ملت ایران در برابر نفوذ سیاسی و فرهنگی غرب خواهد ایستاد و این گمان آمریکا که توافق راهی برای نفوذ این کشور استعماری است، خیالی باطل است.
حجت الاسلام حاجي زاده امام جمعه اهر
حجت الاسلام جواد حاجی زاده امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: انقلاب اسلامی ایران با هدایت ها و رهبری های امام راحل طرح ریزی شد، این انقلاب از محکماتی برخوردار است، یکی از این محکمات و مسلمات مبارزه با استکبار و ظلم جهانی است.
 
وی با اشاره به اساس استکبار ستیزی در انقلاب، ادامه داد: بر اساس همین ویژگی استکبار ستیزی است که امروز هم مردم و هم انقلاب اسلامی ایران، به یک ملت و انقلاب الهام بخش برای مردم مظلوم و آزاده جهان تبدیل شده است، این الهام بخشی به وضوح در نقاط مختلف جهان قابل مشاهده است.
 
امام جمعه اهر افزود: از این رو مقام معظم رهبری در همه سخنرانی های خودشان بر این نکته تأکید و اسرار دارند، تا انقلابیون دیروز و امروز ایران اسلامی این اصل اصیل و مبنای استوار انقلاب اسلامی را در ذهن ها ثابت و استوار نگاه دارد.
 
وی با اشاره به موج بیداری منطقه و تلاش استکبار در جهت تضعیف آن با ساخت گروهک تروریستی داعش، تصریح کرد: این سیره برای آن است که این اقتدار و استکبار ستیزی جای خود را به سازش و تسلیم در برابر منطق استکبار جهانی ندهد، مشخص است تسلیم در برابر اردوگاه استکباری مساوی با پشت پا زدن به همه‌ی سرمایه های تاریخی و هویتی خود است.
 
عضو شورای استانی حوزه علمیه استان ابراز داشت: مردم انقلابی امروز در مبارزه با زیاده خواهی های نظام استکباری همانند نسل اول انقلاب این مواضع را با اقتدار و عزت ادامه خواهد داد و پیروزی قدرت منطق را بر منطق قدرت در عرصه های بین المللی مشاهده خواهیم کرد.
 
وی تأکید کرد: این امر مهم امکان پذیر است و به شرط حفظ روحیه ای انقلابی و تجمع حول محور ولایت تحقق خواهد یافت.
 
حجت الاسلام حاجی زاده خاطرنشان کرد: مبارزه با استکبار شعار توخالی نسیت، این مبارزه در حقیقت مقابله با اندیشه ای استکباری و با منطق زور و قدرت و با تفکر زیاده خواهی است، این مبارزه بر اساس آموزه های الهی و اسلامی برای همیشه پا بر جا خواهد بود.
 
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب تصریح کرد: ملت ایران در برابر نفوذ سیاسی و فرهنگی غرب خواهد ایستاد و این گمان آمریکا که توافق راهی برای نفوذ این کشور استعماری است، خیالی باطل است چرا که خداوند راهی برای سلطه کفار بر مسلمانان قرار نداده است./854/ت302/ب
ارسال نظرات