۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۸۱۹۶۸
رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور:

مسجد اصلی‌ترین سنگر تداوم انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: دشمن درحال طرح ریزی برای نابودی مساجد است، از این رو باید راه های خنثی‌سازی طرح‌های دشمن را با تأسی به اهل بیت(ع) و پیروی از ولایت ‌فقیه پیدا کنیم.
سردار حسين بهشتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، سردارسرتیپ دوم پاسدار حسین بهشتی رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور ظهر امروز 29 مرداد ماه در همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه ها مقاومت بسیج محلات قزوین که به مناسبت روز جهانی مساجد و روز بسیج محلات در مسجد ولایت برگزار شد، بر لزوم حمایت از مساجد برای دفاع در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: مساجد جایگاه ویژه‌ای در پیروزی انقلاب داشتند و مساجد پیش از انقلاب تنها به عنوان مکانی برای برگزاری نماز جماعت و مراسمات ختم بودند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام(ره) جایگاه جدیدی را برای جامعه اسلامی تعریف کرد و با طرح انقلاب اسلامی، نقش اجتماعی اسلام را به دیگران نشان داد.

 

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور ابراز داشت: پیش از انقلاب، آمریکا و دیگر دشمنان اسلام می‌خواستند بر حقایق اسلام سرپوش بگذارند، اما امام(ره) پس‌ از انقلاب با اشاره به این‌که مساجد اصلی ترین سنگرهای تداوم انقلاب اسلامی هستند، پرده از این حقایق برداشت.

 

وی در ادامه افزود: برای به تحقق رساندن این شعار که مساجد اصلی‌ترین سنگرهای تداوم انقلاب اسلامی هستند امام مجاهدت‌های بسیاری انجام دادند و هزاران شهید را درخود تربیت کردند.

 

سردار بهشتی به یاران امام(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امام(ره) با کمک کسانی که در مساجد پرورش یافته و آموزش دیده بودند انقلاب را به پیروزی رساند.

 

وی مساجد را پس از کانون گرم خانواده دومین مکان امن برای هر فرد دانست و تصریح کرد: دشمن درحال طرح ریزی برای نابودی مساجد است، باید راه های خنثی‌سازی و پیروزی در برابر طرح‌های دشمن را با تأسی به اهل بیت(ع) و پیروی از ولایت ‌فقیه پیدا کنیم.

 

این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: باید سعه‌صدر برای جذب جوانان و نوجوانان داشته باشیم، از روحانیان‌ دانشمند استفاده کرده و تعامل‌خوب برقرار کنیم، تبدیل مساجد به پایگاه های اجتماعی بسیار مهم است.

 

سردار بهشتی برلزوم فعالیت پایگاه‌های ‌بسیج در مساجد اشاره کرد و بیان داشت: کمبود چشمگیر پایگاه های بسیج در مساجد استان قزوین بسیار ناراحت کننده است.

 

وی در ادامه افزود: راه‌حل بسیاری از مشکلات ‌جامعه ‌امروز ما همانند مشکلات اقتصادی، بیکاری، محرومیت و مفاسد‌ اجتماعی، اجرایی کردن طرح چشم‌انداز بسیج در مساجد است و اجرای الگوهای موفق در مساجد برای حل مشکلات جامعه ضروری است.

 

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با اشاره به توطئه های آل سعود از ابتدای انقلاب تا به امروز عنوان کرد: آل سعود برای کمرنگ کردن اسلام واقعی دست به هر‌کاری می‌زنند، نظیر اینکه گروهک‌های تروریستی اسلام نما همانند داعش را پایه ریزی و آن هارا حمایت مالی می‌کنند.

 

این کارشناس سیاسی در پایان بر ضرورت اجرایی شدن حضور بسیج در مساجد تاکید کرد و گفت: جذب جوانان به سمت پایگاه های بسیج و مساجد بسیار مهم است./955/پ202/ب4

ارسال نظرات