۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۸۲۰۴۲
کارشناس حوزه بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد؛

فعالیت بیش از 300 مبلغ حوزوی و دانشگاهی در اردبیل

خبرگزاری رسا ـ کارشناس حوزه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به ضرورت فعالیت های فرهنگی بانوان در جامعه از فعالیت بیش از 300 مبلغ حوزوی، دانشگاهی و سنتی در سطح استان اردبیل خبر داد.
بانوان مبلغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سارا حقی، مسؤول حوزه بانوان و کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عصر امروز در همایش امور فرهنگی بانوان در استان اردبیل با اشاره به ضرورت توجه به حضور بانوان مبلغه در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: مبلغانی که در سطح استان اردبیل فعالیت می کنند از اعضای بانوان فرهیخته استان هستندکه همگی دوره های حوزوی و دانشگاهی خود را در زمینه های دینی، مذهبی، فرهنگی و اخلاقی گذارانده اند.

 

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ده ها کارگاه آموزشی درسطح دانشگاه ها و مدارس انجام شده است، افزود: تمامی کارگاه های آموزشی با محوریت تبلیغ فرهنگ دینی و مذهبی است که در راستای احیاء مناسبت های ملی و مذهبی و فرهنگ عفاف وحجاب انجام می شود.

 

 

حقی از برگزاری برنامه های هفتگی تبلیغات اسلامی استان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه ها در هیات های مذهبی که به صورت هفتگی در بین خواهران برگزار می شود مسایل و مشکلات بانوان در سطح جامعه را آسیب شناسی و راه کارهای پیشنهادی از سوی حاضرین ارائه می شود.

 

 

این کارشناس فرهنگی بانوان از برگزاری جلسات آسیب شناسی مسایل امور بانوان در سطح جامعه خبر داد و افزود: این جلسات با حضور اعضای فرهیخته دینی و اعضای فرهیخته شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین با عنوان آسیب شناسی دینی، مذهبی و فرهنگی بانوان برگزار می شودکه پس از ارائه راهکارها و راه حل ها، مورد بحث و تبادل نظر قرارمی گیرد.

 

 

حقی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین مشکلات جامعه امروزی ما به خصوص در بین جوانان، حجاب وعفاف است، افزود: برای مقابله با این تهاجم فرهنگی برنامه های خاصی تدارک دیده شده است که از آن بین می توان به مقابله با بی حجابی و بد حجابی از طریق فضاهای مجازی وابسته به سایت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نام برد.

 

 

مسؤول فرهنگ بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اعزام مبلغان و کارشناسان حوزه فرهنگ حجاب و عفاف به مدارس، دانشگاه ها و هیئات مذهبی ویژه خواهران خبر داد و افزود: افزون بر فضاهای مجازی تلاش می شود با اعزام این کارشناسان به حوزه های مختلف از این تهاجم فرهنگی که ازسوی دشمنان برجامعه ما تحمیل می شود جلوگیری شود./937/پ202/ب4

ارسال نظرات