۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۸۲۱۵۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رهنمودهای ولی فقیه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این که عزتی که امروز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دارد به خاطر وجود ولایت فقیه است، گفت: اگر ایران اسلامی در مقابل شش کشور قدرتمند جهان بر روی یک میز می نشیند و مذاکره می کند به برکت رهنمودها و حمایت های ولی فقیه است.
رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام روح الله ترابی نسب، استاد حوزه و دانشگاه امروز در ویژه برنامه گرامیداشت رجعت بسیجی شهید مسلم رسولی در مسجد نبی اکرم فریدونکنار گفت: حماسه مردم مازندران در تشییع پیکر پاک شهدای غواص عشق خود را به خط ولایت و مسیر شهدا اثبات کردند.

 

مسؤول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران با بیان این‌که مردم دیار علویون در تشییع پیکر شهدا سنگ تمام گذاشتند، گفت: مردم شهرهای استان که در جریان تشییع پیکر شهدا حضور داشتند خود اذعان داشتند که در عمرشان چنین جمعیتی عظیمی را در شهر و دیار خود ندیدند، مردم ما با حضور در زیر تابوت شهدا اثبات کردند که عاشق شهدا و پیرو خط شهادت هستند.

 

وی با تشکر از رسانه ها به جهت پوشش گسترده تشییع پیکر شهدا در شهرهای مختلف بیان داشت: صدا و سیما نیز در این ایام سنگ تمام گذاشته و لحظات دلنشین عاشقی را به تصویر کشید، ای کاش فرصتی می‌شد تا دلنوشته های مردم بر روی پرچم تابوت شهدا را به نمایش در آید.

 

حجت الاسلام ترابی نسب در ادامه گفت: حضور در مراسم گرامیداشت شهدا دو هدف بیشتر ندارد، یکی آنکه به جهت احترام به شهید و خانواده اوست و دیگری آنکه تأمل و تفکر در چگونگی شهادت و علت شهادت است که به چه علتی از با ارزش ترین چیز زندگی شان گذشتند.

 

مسؤول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران با تأکید بر عمل کردن به توصیه های شهدا گفت: ببینیم چه چیزی نزد شهدا با ارزش تر است، به آن عمل کنیم، تبرک کردن تابوت شهدا و زیر تابوت پیکرشان رفتن مورد خشنودی شهدا نیست، بلکه موجب آرامش خاطر ما می‌شود، این عمل به وصیت شهدا است که ما را به شهدا نزدیک می‌کند، عمل به شهدا وظیفه همه ما است.

 

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: امام خمینی(ره) توصیه ای به علما داشتند که گفتند علما 50 سال باید عبادت کردند، این قبول، اما یکبار هم وصیتنامه این شهدا را بخوانند.

 

وی با اشاره به ایثارگری شهدا و رزمندگان دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در زمانه ای که تکنولوژی به راحتی در دسترس همه ما است، سخنان رهبر معظم انقلاب در کمترین زمان در دسترس ما قرار دارد، اما می‌بینیم از آن استفاده نمی شود و به راحتی از آن گذر می کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سخنان رهبر معظه انقلاب اسلامی چراغ روشنی به سوی صراط مستقیم است، تصریح کرد: در سال های جنگ جوانان ایران اسلامی با شنیدن صدای امام راحل از رادیو و دیدن تصویر ایشان در تلویزیون به یک ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و وارد میدان شدند، امروز وظیفه ما است که به سخنان مقام معظم رهبری عمل کنیم و سرلوحه رفتار و کردار خوش قرار دهیم.

 

حجت الاسلام ترابی نسب با مهم خواندن عمل به وصیت نامه شهدا اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین بخش وصیتنامه اکثر شهدای ایران اسلامی اطاعت از ولایت مطلقه فقیه بوده است، ولایت فقیه اگر نبود ایران امروز در جهان چنین اعتباری نداشت و این اعتبار به پشتوانه حمایت و اطاعت مردم از ولی فقیه است.

 

وی ضمن بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری بعد از فتنه 78 و 88 گفت: ایشان سال 88 بعد از فتنه گفتند جان ناقابلی دارم که آن هم فدای راه حق میژ کنم، کجای کار ما اشتباه بود که نائب المهدی چنین حرفی را بیان می کنند.

 

مسؤول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران با بیان این که عزتی که امروز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دارد به خاطر وجود ولایت فقیه است، بیان داشت: اگر ایران اسلامی در مقابل شش کشور قدرتمند جهان بر روی یک میز می نشیند و مذاکره می کند به برکت رهنمودها و حمایت های ولی فقیه است.

 

حجت الاسلام ترابی نسب با بیان این که دشمن از عزتی که امام راحل به ملت بزرگ ایران داده است می هراسد، خاطرنشان کرد: امروز همه توان دشمنان نظام اسلامی در جهت تضعیف آن آرمان ها و ارزش های اصیل انقلابی خلاصه شده است.

 

وی با بیان این‌که عده ای در داخل کشور به فکر تضعیف نظام اسلامی هستند، گفت: 37 سال است که عده ای در داخل کشور می‌خواهند نظام را ساقط کنند، اما مردم غیرتمند ما اجازه نمی‌دهند، چون گوش به فرمان ولی فقیه هستند و دل به رهنمودهای مقام معظم رهبری دادند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که قبل از سال 88 رسانه های دشمن معطوف به نقد و انتقاد و دروغ پردازی علیه دستگاه هایی بود که زیر نظر رهبری اداره می شدند، گفت: بعد از فتنه 88 میلیاردها دلار خرج کردند و ساعت ها فیلمٰ مستند و گزارش تهیه کردند تا بر علیه رهبری سخن بگویند، اما شخصی که کشتی انقلاب اسلامی را از طوفان فتنه در سال 88 نجات داد کسی جز ولایت مطلقه فقیه نبود./950/پ202/ح

ارسال نظرات