۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۸۲۱۹۴
آیت الله نمازی:

فعالیت احزاب و گروه ها منجر به تنش در جامعه نشود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بر اتحاد همه گروه ها، احزاب سیاسی، روحانیت، نامزدهای انتخابات و هواداران آنها تأکید کرد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان با اشاره به سالروز آتش زدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها در 30 مرداد ماه سال 1348 و نامگذاری این روز به نام روز مسجد گفت: این جنایت بزرگ باعث جریحه دار شدن احساسات و غیرت مسلمانان جهان شد و کشورهای غربی برای آرام کردن مسلمانان و جبران این اهانت، طرح تأسیس سازمان کنفرانس اسلامی را ارائه کردند.

 

وی افزود: حضور وزیران و نخست وزیران کشورهای اسلامی در این کنفرانس که اهمیتی برای اسلام قائل نیستند و حسن دوم شاه اردن به عنوان میزبان و شاه ایران که آن را افتتاح کرد هیچگونه خروجی برای اسلام و مسلمانان نداشت.    

 

آیت الله نمازی با اشاره به مخالفت امام خمینی(ع) در نجف اشرف با این کنفرانس و سیاست های شاه گفت: امام خمینی(ره) از مسلمانان خواست صفوف خود را در برابر دشمنان حفظ کنند و در برابر دشمن با یکدیگر متحد باشند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اتحاد و مقاومت تنها سرمایه اسلام است که دشمن به دنبال درهم شکستن اتحاد و مقاومت مسلمانان است گفت: در آستانه دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تمامی گروه ها، جناح ها، روحانیت، نامزدهای انتخابات و هواداران آنها مواظب باشند فعالیت های آنها در انتخابات پیش رو باعث ایجاد اختلاف نشود.

 

با سکوت سازمان ملل، تروریست های داعش وحشیانه مردم یمن و تعز را سربریده و مثله می کنند

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به جنایات گروه تروریستی داعش در یمن یاد آورشد: همکاری و هماهنگی سازمان ملل با رژیم آل سعود و سکوت سازمان ملل باعث شده تا تروریست های داعش وحشیانه مردم یمن و تعز را سربریده و مثله می کنند.

 

وی همچنین نقش اسرائیل در به وجود آوردن تروریست های داعش را انکار ناپذیر خواند و یاد آورشد: براساس اعلام مرکز مطالعات رسانه ای در آمریکا، اسناد محرمانه و سرّی به دست آمده  است که در این اسناد اسرائیل را مسؤول شکل گیری داعش معرفی کرده است.

 

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به اعتراف تلویزیون رژیم صهیونیستی اسرائیل مبنی بر این که یک چهارم سربازان اسرائیلی به دلیل ظلم و جنایاتی که در فلسطین مرتکب شده اند روانی‌شده اند، گفت: نه تنها سربازان اسرائیلی روانی هستند بلکه فرماندهان و دولتمردان اسرائیلی نیز روانی هستند چرا که اگر آنها روانی نبودند دستوری بر خلاف فطرت انسان ها به سربازان اسرائیلی نمی دادند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه یاد آورشد: دراسناد به دست آمده، باراک اوباما رییس جمهور آمریکا را مجری نقشه های اسرائیل و بازیچه دست صهیونیست اعلام کرده است.

 

به گفته وی، در این نقشه شش مرحله ای تعریف شده، مرحله اول توسعه قلمرو داعش تعریف شده است و در مرحله ششم آن جنگ نامحدودی است که آغاز آن از سال 2017 است که افغانستان و پاکستان به عنوان پناهگاه دوم این گروه نام برده شده است.

 

خداوند در قیامت مقام شفاعت به حضرت فاطمه معصومه داده است

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه و امام رضا(ع) گفت: شخصا حضرت فاطمه معصومه و مقام ائمه و فرزندان آنها برای ما ناشناخته است و نمی توانیم مقام و منزلت و جلالت و کرامت آنها را آنچنان که در نزد خدا است کشف کنیم.

 

وی مقام حضرت فاطمه معصومه(س) را مقامی والا خواند و یاد آورشد: حضرت فاطمه معصومه(س) یکی از مقاماتی است که در قیامت به او اجازه شفاعت داده شده است.

 

آیت الله نمازی یاد آورشد: مرحوم آیت الله سید شهاب الدین مرعشی نجفی در دعای خود از خدا می خواهد قبر مادرش حضرت فاطمه زهرا که در بقیع، خانه و یا در منبر و محراب مجهول است را به او نشان دهد تا بتواند زیارت کند، در عالم رویا به آیت الله مرعشی نجفی گفته می شود اگر می خواهی قبرفاطمه زهرا را زیارت کنی، قبر حضرت معصومه را در قم زیارت کنید، لذا مرحوم آیت الله سید شهاب الدین مرعشی نجفی از نجف به قم هجرت می کند و برای همیشه در قم ساکن می شود.

 

از نگاه اسلام طبابت شغل و عامل درآمد و کسب و تجارت نیست

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به اول شهریورماه روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی ابوعلی سینا و نامگذاری این روز به نام روز پزشک با تبریک به جامعه پزشکی ایران گفت: از نگاه اسلام طبابت شغل و عامل درآمد و کسب و تجارت نیست، بلکه طبابت یک مسوؤلیت و یک امانت است چرا که سلامت جامعه در گرو عملکرد مثبت پزشکان است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان اقدامات انجام شده در دولت یازدهم برای ارتقای سلامت را مهم ارزیابی کرد و اقدامات شده را انقلابی در نظام سلامت جامعه  اعلام کرد./1307/پ201/ج

 

ارسال نظرات