۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۸۲۱۹۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

برخی از سیاسیون با خط امام خمینی فاصله گرفته‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به این‌که پیش قدمی ارزش است که باید حفظ شود، گفت: عده‌ای از سیاسیون مدعی پیشرو خط امام راحل هستند اما اگر پیش قدمی دچار انحراف شود آن سابقه روشن از بین می‌رود.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علمی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه قائمشهر با بیان این‌که  امام راحل راحل بر قطع کامل کشورهای اسلامی بر استکبار جهانی تأکید داشتند، اظهار داشت:‌ همه کشورهای اسلامی به خصوص ایران باید از رابطه کامل با استکبار جهانی پرهیز کنند.

 

وی به نتیجه نرسیدن بر سر مفاد برجام در کنگره آمریکا اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی وظیفه دارد در جریان مفاد برجام توافق قرار بگیرد و اظهار نظر دقیق و کارشناسی داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی اظهار داشت: قدرت استکبار نباید به خاطر سازش، ایران را وادار کند تا رِژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد چرا که ما هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که هنوز مفاد برجام به تصویب نهایی نرسیده است اما آمریکایی‌ها بر نفوز مسائل سیاسی،‌ اجتماعی و اقتصادی ایران مدعی هستند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز از ابتدا تنها بر مذاکره هسته‌ای تاکید داشتند و ارتباط تنگاتنگ با کشورها  از مسائل داخلی ایران هست و کسی حق دخالت ندارد.

 

وی ادامه داد: کسانی که به دنبال بازدید از تجهیزات دفاعی نظامی ایران هستند به دنبال راه حلی برای مقابله می گردند، به همین دلیل  هیچ عاقلی اسرار نظامی خود را در اختیار دشمن قرار نمی‌دهد و جای تعجب دارد که عده‌ای از سیاسیون از خط امام راحل فاصله می‌گیرند.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این‌که پیش قدمی ارزش است که باید حفظ شود، اظهار داشت: عده‌ای از سیاسیون مدعی پیشرو خط امام راحل هستند اما اگر پیش قدمی دچار انحراف شود آن سابقه روشن از بین می‌رود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این‌که در بخش امور دولتی به دلیل جا به جایی دولت‌ها مشکلات بسیاری به وجود آمد، افزود: در هر دولت جدیدی، برنامه و طرح‌های نوعی شکل می‌گرفت و با رها کردن برنامه‌های دولت قبلی مشکلات بسیاری را در جامعه ایجاد کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه اجازه نفوذ سیاسی یا اقتصادی آمریکایی ها در داخل کشور را نخواهند داد، تصریح کرد: تاریخ آمریکا علیه ملت ایران همواره سرشار از دروغ و نیرنگ بوده است.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارد، افزود: دولتمردان آمریکا در تاریخ این کشور همواره در پی منافع خود با زور و تهدید علیه ملت ها بوده اند./950/پ202/ح

ارسال نظرات