۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۸۲۲۵۷
امام جمعه موقت اهواز:

آمریکا نفوذ در ایران را در خواب هم نخواهد دید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: ما اجازه نفوذ شیطان بزرگ را در هیچ زمینه را نمی دهیم و تا وقتی ولایت فقیه و همدلی که مردم ایران با رهبر معظم انقلاب دارند، آمریکا نفوذ در ایران را در خواب هم نخواهد دید.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز، در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به آغاز هفته حج اظهار داشت:  حج که عبادتی معنوی و سیاسی است یکی از پایه های دین به شمار می آید.

آل سعود اجازه بهره برداری مسلمین از اجتماع حج را نمی دهد

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به شرکت همه مسلمین جهان  در فریضه حج  بیان داشت:  اگر از حج خوب استفاده می شد  خیلی از مشکلات اسلام حل می شد اما متاسفانه حکام سعود نه تنها اجازه بهره برداری از این اجتماع بزرگ را نمی دهند بلکه خودشان عاملی هستند برای اینکه حج به شکل ابراهیمی برگزار نشود.

امام جمعه موقت اهواز افزود: از بین بردن اماکن مقدس  در مکه و مدینه از جمله جنایات ال سعود است.

وی به رعایت شؤون در بدرقه و استقبال از حجاج تاکید کرد و افزود: مشاهده می شود در استقبال از حجاج از غنا و موسیقی استفاده می شود که این صحیح نیست.

مساجد، مهم ترین پایگاه های انقلاب در شهر ها و روستاها بودند

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده به روز جهانی مسجد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: صهیونیست ها در چنین روزی مسجد الاقصی را به اتش کشاندند که با پیشنهاد جمهوری اسلامی به روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

امام جمعه موقت اهواز افزود: رژیم صهیونیستی شکل گیری خود با جنایت همراه بود و ادامه حیات ننگینش با خون ریزی است.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: مهمترین پایگاه های انقلاب در شهر ها و روستاها مساجد بودند البته علاوه بر مساجد دانشگاه ها، دبیرستان ها و ادارات هم کانون های مهم انقلاب و دوران مقدس دفاع بودند ولی مهمترین آنها مساجد بودند .

مساجد اهواز الگویی برای مساجد کشور

وی افزود: به برکت حوزه های علمیه و زعیم حوزه های علمیه، آیت الله موسوی جزایری مساجد خوب، پویا، فعال، همدل و هماهنگی در اهواز داریم و الگویی برای مساجد کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده به 31 مرداد روز صنایع دفاعی اشاره کرد و گفت : در آیه 60 سوره انفال (و اعدوا لهم ...) خداوند راهبرد و استراژی مسلمانان را در برابر دشمنان مشخص کرده است.

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر راهبرد خداوند که ترساندند و فراری دادن دشمنان است تصریح کرد: خیانتی که ما در فتنه 88 داشتیم و این بود که نه تنها دشمنان را نترساندن بلکه آنها را امیدوارکردند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: آنچه ما هم اکنون در صنایع دفاعی داریم قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست. قبل از انقلاب هم در تجهیزات و هم در نیروی انسانی و کارشناسان و متخصیصن که به نام مستشار می آمدند کاملا به غرب وابستگی داشتیم.

وی افزود: هم اکنون هم در بحث صنایع زیردریایی و هم در بحث موشکی و دیگر صنایع دفاعی به نقاط قابل قبولی رسیدیم که هیچگاه دشمنان دستشان به آنها نخواهد رسید.

ابن سینا نماد اتحاد بین علم و دین

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده  به روز بزرگداشت پزشک و ابن سینا اشاره کرد و گفت: ابن سینا نماد اتحاد بین علم و دین بود و نه تنها در زمان خود برتر زمان خود بود بلکه تا صدها سال بعد کتب او مورد استفاده محققان بود. 

در جمهوری اسلامی شأن مسؤولان خدمت است

امام جمعه موقت اهواز با قدردانی از دولت‏مردان و اشاره به آغاز هفته دولت بیان داشت: در جمهوری اسلامی شأن مسؤولان خدمت است همانگونه که امام خمینی(ره) می فرمودند «به من رهبر نگوید بلکه خادم مردم بگوید».

استاد حوزه و دانشگاه افزود:آنچه ما در نظام اسلامی از مسئولین می خواهیم صداقت و راستگویی، تواضع و خستگی ناپذیری در خدمت به مردم است.

انتقاد از ارائه آمارهای غیرواقعی برخی مسؤولان

 وی با انتقاد از ارائه آمارهای غیرواقعی برخی مسؤولان تصریح کرد: متاسفانه در دهه اخیر آمار های که از سوی مسؤولان اعلام می شود با واقعیت هایی که مردم حس می کنند مطابقت ندارد.

آمریکا نفوذ در ایران را در خواب هم نخواهد دید

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به بیانات  اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: ما اجازه نفوذ شیطان بزرگ را نه در زمینه اقتصادی و نه در زمینه فرهنگی و هیچ زمینه را نمی دهیم و تا وقتی ولایت فقیه  و همدلی که مردم ایران با رهبر معظم انقلاب دارند، آمریکا نفوذ در ایران را در خواب هم نخواهد دید.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: کشور های اروپایی بیش از ما به سرمایه گذاری در ایران نیاز دارند و ما قدرت انتخاب داریم .

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان اخیر اوباما در خصوص اینکه ایران همچنان برای ما تهدید است، تصریح کرد: ایران برای گسترش اهداف شوم آمریکا در منطقه تهدید و مانع بزرگی است و این افتخاری برای ما است و این نشان دهنده این است که راه امام و شهیدان را گم نکرده ایم.

امنیت رژیم صهیونیستی، تنها تعهد آمریکا

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده گفت: آمریکا تنها تعهدی که به آن پایبند است امنیت رژیم کودک کش صهیونیستی است و هیچ تعهدی در مقابل حقوق بشر و دموکراسی ندارد.

در پایان به درگذشت روحانی وارسته شیخ طعمه سعدی اشاره کرد و گفت: این بزرگوار هم در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس خدمات زیادی به نظام اسلامی داشته است./9455/پ202/ب2

ارسال نظرات