۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۲۸۲۳۱۶
امام جمعه دیر:

مبارزه با آمریکا از وظایف مهم مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دیر گفت: مبارزه با آمریکا یعنی مبارزه با استکبار جهانی و تروریسم که این از وظایف اصلی و مهم مسلمانان است.
حسيني امام جمعه دير

به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا در بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه دیر صبح امروز در جلسه کلاس اخلاق که در آستانه میلاد با سعادت امام رضا(ع) در مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام الرئوف علی بن موسی الرضا(ع) گفت: از ویژگی امام رضا(ع) ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بوده و همواره حتی در قالب بیان مسائل شرعی، دیدگاه خود را در خصوص ظلم مأمون بیان می کرد.

 

وی با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا گفت: مرگ بر آمریکا ادامه خط اهل بیت(ع) است چرا که آمریکا در نقاط مختلف جهان با بشریت و به معنای واقعی با اسلام در حال مبارزه است و مبارزه با آمریکا یعنی مبارزه با استکبار جهانی و تروریسم که این از وظایف اصلی و مهم مسلمانان است. 

 

امام جمعه دیر به بیان توصیه هایی به طلاب جدید الورود پرداخت و اظهار داشت: قدر دوران طلبگی و سربازی امام زمان را بدانیم؛ ورود به حوزه باید با قصد قربت باشد و انگیزه انسان باید کسب معارف و علوم دینی و سپس تعلیم علوم به دیگران باشد.

 

وی با تاکید رعایت احترام به اساتید گفت: تهذیب نفس و احترام به استاد، رعایت حقوق دیگران و حفظ بیت المال از لوازمی است که باید یک طلبه آنها را رعایت کند.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که زینت امام زمان(عج)، و سرباز خوبی برای ولایت فقیه باشیم./833/پ202/ب4

ارسال نظرات