۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۸۲۳۵۱
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد خبر داد؛

فعالیت 30 مبلغ در خرم آباد به مناسبت دهه کرامت

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد از فعالیت 30 مبلغ در خرم آباد به مناسبت دهه کرامت در خرم آباد خبر داد و گفت: در ایام دهه کرامت در این شهرستان مساجد، حسینه ها و هیأت های مذهبی، کانون های فرهنگی این شهر میزبان اقشار مردم، مسؤولان و دوستداران اهل بیت(ع) هستند.
مبلغان

حجت الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به ویژه برنامه های دهه کرامت بیان داشت: در این راستا 30 مبلغ در مناطق شهری و روستایی خرم آباد فعالیت می کنند.

 

وی با بیان این که برنامه های دهه کرامت برنامه‌ها دهه کرامت با هدف آشنایی آحاد مردم با سیره زندگی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برگزار می شود، افزود: حضور روحانیان و مبلغان در اجرای این برنامه ها ضروری است.

 

مبلغان مهم ترین عامل ایجاد روشنگری در جامعه هستند

حجت الاسلام منصوری روحانیان و مبلغان را مهم ترین عامل ایجاد روشنگری در جامعه دانست و عنوان داشت: مبلغان با استفاده از ظرفیت های موجود در ایام دهه کرامت برای شناساندن امام رضا(ع) و تبیین زندگی ایشان در جامعه تلاش می‌کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در 60 کانون فرهنگی خرم آباد افزود: برگزاری برنامه های جشن، مولودی خوانی، قرائت دعا و قرآن از جمله برنامه های دهه کرامت است.

 

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با بیان این که برنامه های دهه کرامت در کلاس های اوقات فراغت جوانان نیز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: گفتمان های دینی در این پایگاه های اوقات فراغت برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: گفتمان های دینی در پایگاه های اوقات فراغت جوانان با محوریت با محوریت تبیین سیره زندگی حضرت معصومه(س) و معرفی ابعاد شخصیتی امام رضا(ع)، بیان مطالب دینی، آموزه های قرآن کریم، موضوعات اجتماعی، بیان احکام اسلامی، پاسخگویی به شبهات دینی، حجاب و عفاف و آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام منصوری فراهم کردن زمینه برای جذب جوانان و نوجوانان به تحقیق در رابطه با سیره اهل بیت(ع) را از اهداف برگزاری این برنامه ها بیان کرد.

 

دهه کرامت دهه ارزش گذاری به مقام ائمه اطهار است

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد دهه کرامت را دهه ارزش گذاری به مقام ائمه اطهار(ع)، حب و دوستی با آنان بیان کرد و اظهار داشت: تبیین سبک زندگی رضوی در جامعه از مهم ترین اهداف برگزاری برنامه های این ایام است.

 

وی با اشاره به جنگ نرم از سوی دشمنان آشنایی جوانان با سیره ائمه معصوم را امری مهم و ضروری در جهت هوشیاری جوانان بیان و خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان این مرز و بوم باید معارف دینی خود را به شکل حقیقی باور کنند.

 

حجت الاسلام منصوری افزود: این ایام فرصت مناسبی است تا جوانان افزون بر آشنایی با مسائل دینی و مذهبی، در جهت تقویت بنیه اعتقادی خویش نیز بهره مند شوند./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات