۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۸۲۳۹۴

پذیرش بیش از 350 طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از پذیرش بیش از 350 طلبه نو ورود به مناسبت سال تحصیلی جدید در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد.
مدارس علميه خواهران

خانم اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه، بیش از 350 طلبه نوورود در مدارس علمیه خواهران استان پذیرفته می شود.

 

وی با اشاره به پذیرش طلاب نو ورود در سطح دو و سه حوزوی لرستان افزود: 10 مدرسه علمیه خواهران لرستان در سطح دو پذیرش دارند.

 

مهرابی تصریح کرد: 300 نفر از پذیرفته شدگان مدارس علمیه خواهران لرستان در مدارس سطح دو استان مشغول تحصیل می شوند.  

 

وی با اشاره به برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه ورودی از سوی مدارس علمیه استان در جهت جذب طلاب نو ورود اظهار داشت: در دو مدرسه علمیه خرم آباد و دورود نیز 60 طلبه در سطح سه پذیرفته می شوند.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر توجه طلاب در جهت تحصیل در مدارس علمیه عنوان داشت: تحصیل و گذراندن دروس حوزوی باید همراه با درک واقعی مطالب درسی باشد.

 

وی ذوق و استعداد طلبگی را رمز موفقیت طلاب در مسیر طلبگی بیان کرد و اظهار داشت: طلبه موفق فردی است که فراگیری دروس حوزوی را به عنوان یک تکلیف بداند.

 

مهرابی نقش اساتید را نیز در شکوفا شدن استعداد طلبگی طلاب بسیار مهم دانست و افزود: اساتید حوزه علمیه با هدایت طلاب، نقش پررنگی در موفقیت طلاب دارند.

 

وی در ادامه توجه به خواسته های طلاب و فراهم کردن امکانات آموزشی را از دیگر عوامل موفقیت طلاب بیان کرد.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به وجود نیروهای توانمند در کادر آموزشی مدارس علمیه خواهران لرستان تصریح کرد: در راستای ارتقای فضای آموزشی مدارس علمیه استان از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات