۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۸۲۴۰۳
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

مسجد بهترین پایگاه برای بصیرت‌افزایی و مقابله با شبیخون فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به این‌که مساجد بهترین پایگاه برای نشر معارف انقلاب و اسلام هستند و سنگری در هشت سال دفاع مقدس در برابر مستکبران شرق و غرب و صدام شیطان صفت بوده اند، گفت: مسجد بهترین پایگاه برای روشنگری و بصیرت افزایی در برابر هجمه و شبیخون فرهنگی است.
حجت الاسلام سيد حبيب الله موسوي- مدير حوزه علميه کرمانشاه

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه برادران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اهمیت مساجد در ترویج دین اسلام عنوان داشت: مساجد با منسوب شدن به خدای سبحان ارزش و اعتبارش دو چندان می شود که ورود و خروج به مساجد عزت و اعتباری خاص پیدا می کند.


حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: مساجد برای بشریت و بهترین پایگاه برای اتصال بشر به خالق هستی است، اگر انسان هم عبد و بنده مخلص خدا شود، سعادت دنیوی و کمال اخروی شامل حال وی می شود چرا که عزت و اعتباری بالاتر از عزت الهی نیست.


وی در ادامه افزود: مساجد بهترین پایگاه برای نشر معارف الهی است و چون منسوب به خداوند است برای تمامی فرق و ادیانی که یکتاپرست هستند، مورد احترام است.


مدیر حوزه علمیه برادران کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از مکان هایی که مورد هجمه های شدید شیاطین جن و انس قرار می گیرد مساجد هستند، اگر چه برای شیاطین جن محدودیت هایی برای ورود به مسجد وجود دارد، اما شیاطین انس و وسوسه گران می توانند وارد مسجد شوند.


وی ادامه داد: خطر زمانی پدیدار می شود که افرادی به بهانه مسجد و دین با پوشش اسلام، اعمالی خلاف دین مبین اسلام انجام دهند که نتیجه آن تربیت نسلی همانند داعش و القاعده و در دیگر ادیان پرورش انسان های شیطان صفت و صهیونیسم که مسجد الاقصی را مورد هتک حرمت قرار دادند می شود.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مساجد بهترین پایگاه برای نشر معارف انقلاب و اسلام هستند و سنگری در هشت سال دفاع مقدس در برابر مستکبران شرق و غرب و صدام شیطان صفت بوده اند، مسجد بهترین پایگاه برای روشنگری و بصیرت افزایی در برابر هجمه و شبیخون فرهنگی است.


مدیر حوزه علمیه برادران کرمانشاه با ارائه پیشنهاداتی در زمینه تربیت و رشد هر چه بهتر فرزندان، یادآور شد: خانواده ها می توانند برای بیمه شدن و شکل گیری شخصیت اجتماعی قوی در فرزندان خود، آن ها را با مساجد و پایگاه های مذهبی آشنا سازند و نتیجه آن کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.


 وی در پایان به نقش و اهمیت حضور روحانیان فعال و مبارز در راستای حفظ ارزش های انقلاب و اسلام اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برگزاری سه وعده نماز های یومیه، برپایی مراسمات مذهبی و اعیاد دینی و موارد دیگر با حضور روحانیان فعال در مساجد صورت می گیرد./857/ت302/ح

ارسال نظرات