۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۸۲۴۳۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تأکید کرد؛

ضرورت تبیین ابعاد زندگانی و مسؤولیت شهیدان رجایی و باهنر

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: آشنایی مردم با ابعاد زندگانی این دو شهید و توطئه های استکباری در برنامه های هفته دولت مد نظر قرار گیرد.
ديداراعضاء شوراي هماهنگي نبليغات اسلامي  با آيت الله شبستري ديداراعضاء شوراي هماهنگي نبليغات اسلامي  با آيت الله شبستري ديداراعضاء شوراي هماهنگي نبليغات اسلامي  با آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام تقی زاده رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد ولایت مدار است.

 

وی شورای هماهنگی را یک نهاد ولایی خواند و ابراز داشت: عملکرد و برنامه های این شورا به دور از جناحی کاری و سیاسی کاری و همچنین به دور از هرگونه عملکرد حزبی می باشد، شورای هماهنگی نهاد ولایی و در خط ولایت است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دیدگاه و نگرش اعضای این نهاد را یک نگاه ولایی دانست و ادامه داد: از جمله برنامه های پیش روی این ستاد بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت آیت الله شهید مدنی است.

 

وی دست های استکبار؛ شیطان بزرگ آمریکا و گروهک های انحرافی و منافقان کور دل را آلوده به خون این شهیدان بزرگوار عنوان و تأکید کرد: در کنار بزرگداشت هفته دولت برای خنثی کردن توطئه های آمریکا و منافقان کورد دل اهداف خبیثانه آن ها نیز تبیین شود.

 

حجت الاسلام تقی زاده افزود: از مهم ترین برنامه های بزرگداشت هفته دولت، برجسته سازی روش و منش شهیدان باهنر و رجایی در ولایت مداری و مدیریت کلان کشور همراه با تبیین ابعاد زندگانی و مسؤولیت آن ها در راستای آشنایی بیشتر مردم است./854/پ203/ب4

ارسال نظرات