۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۸۲۵۳۰
همزمان با ایام دهه کرامت؛

شمیم دل‌انگیز حرم رضوی به سیستان و بلوچستان رسید

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی کاروان «زیر سایه خورشید» با اشاره به حضور این کاروان در استان سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری دیدارهای مردمی، حضور در حسینیه‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور در مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و صبحگاه‌های مشترک از جمله برنامه‌های این کاروان در سیستان و بلوچستان است.
زير سايه خورشيد

حسین یوسفی، دبیر اجرایی کاروان «زیر سایه خورشید» سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: اعضای کاروان «زیر سایه خورشید» دیروز جمعه وارد کنارک شدند و از همان بدو ورود برنامه های کاروان آغاز شده است.

 

یوسفی ابراز کرد: کنارک و چابهار، جمعه میزبان این کاروان بود پس از آن امروز برنامه‌های کاروان در دلگان، بزمان و ایرانشهر اجرا شده و در حال برگزاری است.

 

وی عنوان کرد: روز یکشنبه اعضای کاروان به مقصد زاهدان حرکت و در این شهرستان در نخستین جشنواره ملی «جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی» شرکت می‌کنند و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز مردم هامون، زابل، هیرمند، نیمروز و زهک میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» خواهند بود.

 

یوسفی ادامه داد: سه شنبه شب پس از نماز مغرب و عشا، کاروان در برنامه محوری جشن میلاد حسینیه رضویه خراسانی‌های مقیم زاهدان شرکت می‌کند و سپس در مسجد امام رضا(ع) حضور می‌یابند.

 

وی خاطرنشان کرد: چهارشنبه صبح نیز این کاروان در حسینیه امام رضا(ع) نیروی انتظامی خواهد بود و پس از آن نیز اختتامیه مراسم جشن میلاد در مسجد حضرت علی بن ابیطالب(ع) با عنوان کرسی تلاوت قرآن برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی کاروان «زیر سایه خورشید» در سیستان و بلوچستان افزود: هدف از حضور کاروان «زیر سایه خورشید» نشر و گسترش حال و هوای حرم رضوی در گوشه و کنار کشور از جمله سیستان و بلوچستان و اجرای برنامه‌ها و مراسم سالروز میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت است.

 

شایان ذکر است، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از 6 نفر از جمله 4 خادم حرم مطهر رضوی، آقای عباس امام جمعه، قاری بین المللی و یک نفر مداح است که پرچم متبرک حرم رضوی را به همراه دارند.

 

برگزاری دیدارهای مردمی، حضور در حسینیه‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور در مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و صبحگاه‌های مشترک از جمله برنامه‌های این کاروان در سیستان و بلوچستان است./831/ت302/ح

ارسال نظرات