۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۲۸۲۵۳۵

پخش ویژه برنامه «سلام» از حرم مطهر رضوی

خبرگزاری رسا ـ در آستانه میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ویژه برنامه«سلام» رادیو معارف از رواق دارالهدایه آستان رضوی به ارادتمندان حضرت در سراسر ایران اسلامی تقدیم می‌شود.
سلام

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ در آستانه میلاد شمس الشموس حضرت امام رضا علیه السلام برنامه «سلام» با حضور حجت الاسلام محمد حسین عبدی به برکات معنوی زیارت همراه با معرفت و نشانه های آن در رفتار معنوی ، عبادی و اجتماعی زوار می پردازد.

اهمیت شناخت جایگاه امام، انس با احادیث و انتظارات معصومین علیهم السلام و عمل به رهنمودهای ایشان ، نقش و نشانه های زیارت با معرفت در ارتباطات خانوادگی و اجتماعی زائر همچون رابطه صمیمانه و احترام آمیز با والدین ، رعایت حقوق خانواده، آموزش معارف اهل بیت به فرزندان و تربیت فرزندان اهل بیتی ، ازدواج آسان و بهنگام ،معاشرت کریمانه با دیگران و احسان و دستگیری از نیازمندان از محورهای موضوعی ویژه برنامه «سلام » است.

«سلام2 » با تلاش گروه قرآن و اهل بیت رادیو به تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی با اجرای محمدجواد محمدی و گزارشگری رضا ملایی عصر روزهای 31مرداد تا 4 شهریور از رواق دارالهدایه به روی آنتن رادیو معارف می رود.

گفتنی است همزمان با میلاد کریمه اهل بیت (س) پخش زنده ویژه برنامه «سلام» از حرم مطهر حضرت معصومه (س) آغاز شد و در آستانه ولادت ثامن الحجج(ع) گروه برنامه ساز با استقرار در رواق دارالهدایه رضوی دل های مشتاق و شیفته خاندان عصمت و طهارت را راهی مشهدالرضا می کند./978/د101/ف


منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات