۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۸۲۵۴۳
امام جمعه کوهدشت:

هفته دولت فرصتی برای ارزیابی عملکرد دولتمران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهدشت هفته دولت را فرصتی برای ارزیابی عملکرد دولتمران بیان کرد و گفت: در این ایام می توان زحمات دولتمران را برای مردم بازگو کرد.
هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، بعدازظهر امروز در مراسم برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت که با حضور اقشار مردم کوهدشت در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت گفت: این ایام فرصتی مناسب برای بازگو کردن عملکرد دولتمران برای مردم است.  

 

وی با قدردانی از زحمات دولت خدمتگزار در خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: با بیان عملکرد دولت می توان در همدلی دولت و ملت گامی مؤثر برداشت.

 

امام جمعه کوهدشت عنوان داشت: دهه کرامت فرصتی برای معرفی شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به ویژه بین جوانان است.

 

حجت الاسلام طهماسبی با بیان این که سراسر زندگی ائمه معصومان(ع) برای ما درس است، افزود: با مطالعه سیره زندگی اهل بیت(ع) باید از سیره عملی و رفتاری آنان الگو بگیرم.

 

وی در ادامه با بیان حدیثی از حدیثی از پیامبر( ص) که هیچ بنایی بهتر از ازدواج و تشکیل خانواده نیست، تأکید کرد: خانواده ها با پیروی از سیره اهل بیت(ع) زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.

 

امام جمعه کوهدشت با بیان این که خانواده ها در راستای ازدواج آسان فرزندان خویش باید از تجمل گرایی پرهیز کنند، یادآور شد: نباید جوانانی را که در آغاز راه تشکیل خانواده هستند، گرفتار هزینه‌های بالا شوند.

 

وی با بیان این که بانک ها نیز در زمینه تسهیلات ازدواج جوانان از سخت گیری بی مورد پرهیز کنند، اظهار داشت: ورود خیران در این راستا نیز می تواند نقش مؤثری داشته باشد.

 

حجت الاسلام طهماسبی در ادامه توافق هسته‌ای را یک موفقیت دانست و اظهار داشت: آمریکا هرگز نمی تواند در سایه توافق هسته ای به اهداف شوم خویش بپردازد.

 

دو قطبی کردن جامعه از اهداف آمریکا است

امام جمعه کوهدشت ایجاد تفرقه در میان نیروهای وفادار به انقلاب و دو قطبی کردن جامعه را سیاست آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در برابر دسیسه های آمریکا هوشیار باشند.

 

وی با بیان این که تاریخ ثابت کرده است آمریکا هیچ گاه دلسوز ایران نبوده و نیست، یادآور شد: ملت ایران با هدایت، درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب هرگز اجازه ورود آمریکا به ایران را نمی‌دهد./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات