۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۲۸۲۵۴۵
امام جمعه شهرضا:

وحدت و همدلی مهم ترین نیاز کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرضا با بیان این‌که وحدت و همدلی مهم ترین نیاز کشور است، گفت: تمامی ارکان و عناصر کشور که در ارتباط با مردم و نهادهای اجرایی قرار دارند، باید با حرف و سخن و قلم خود منادی و حافظ وحدت در جامعه باشند و از تفرقه بپرهیزند.
حجت الاسلام يعقوبي امام جمعه شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا بعد از ظهر امروز، در جمع اصحاب رسانه این شهرستان وحدت و هم دلی را مهم ترین نیاز کشور برشمرد و تصریح کرد: فرقه فرقه کردن جامعه و ادای سخنانی که به دوگانگی ها دامن می زند، به صلاح مردم و جامعه نیست و باید از آنها پرهیز شود.

 

وی در ادامه افزود: مسؤولان و اصحاب رسانه در شهرستان تاکنون منادی وحدت بوده اند و باید تلاش کنیم تا از طرح مسائلی که در سطح ملی به اختلافات دامن می‌زند در داخل شهرستان خودداری شود.

 

امام جمعه شهرضا با اشاره به بخش هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: باید از طرح هر مسأله ای که هم‌دلی و همزبانی را تضعیف می کند خودداری شود و باید از کوتاهی در این زمینه استغفار شود.

 

حجت الاسلام یعقوبی برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری را فرصتی برای نمایش هم دلی و همزبانی در کشور دانست و تصریح کرد: مردم و مسؤولان باید تنها بر اساس قانون عمل کنند و عمل کردن قانونی به معنای تبعیت عملی از متون قانون است.

 

وی گفت: تمامی ارکان و عناصر کشور که در ارتباط با مردم و نهادهای اجرایی قرار دارند، باید با حرف و سخن و قلم خود منادی و حافظ وحدت در جامعه باشند و از تفرقه بپرهیزند.

 

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: نظام اسلامی و تمامی ارکان و عناصر آن از جمله رأی مردم، امانت الهی در دست ماست و باید با نهایت امانت داری و دلسوزی در حفظ آن بکوشیم./868/پ202/ح

ارسال نظرات