۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۲۸۲۶۲۲
امام جمعه موقت عالیشهر

برخی به دنبال ایجاد رابطه دوستی با آمریکا هستند/ شعار مرگ بر آمریکا فراموش‌شدنی نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت عالیشهر با بیان این‌که همواره باید در یاد داشته باشیم که آمریکا هیچگاه نمی تواند با بزک کردن چهره خود آن حقیقت باطنی خود را پنهان کند و همه مردم ما در طول این سالها خاطرات تلخی از آمریکا در ذهن دارند، گفت: جای تعجب دارد که چرا بعضی از افراد به دنبال ایجاد رابطه نزدیک و دوستی با این کشور هستند.
ميرزايي امام جمعه موقت عاليشهر

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه موقت عالیشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به هفته دولت گفت: این هفته یادآور رشادت ها و مجاهدت های شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر است و این دو شهید والامقام با روحیه خدمت‌گزاری خادم ملت بودند.

 

وی با اشاره به نزدیک بودن ولادت امام رضا(ع) گفت: به فرموده امام خمینی(ره) پایتخت معنوی مملکت ما مشهدالرضا(ع) است و یکی از نعمت های الهی برای ایرانیان وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در بین همه مشتاقان و عاشقان رضوی است.

 

حجت الاسلام میرزایی افزود: باید تا می توانیم عشق به ولایت و محبت اهل بیت(ع) را در وجود و در سینه های خود داشته باشیم، چرا که هر کس به چیزی عشق بورزد در آخرت حشر او با همان چیز است، پس باید تا می توانیم عشق و محبت و ولایت اهل بیت عصمت و طهارت را در وجود خود داشته باشیم تا در قیامت با ایشان محشور گردیم.

 

امام جمعه موقت عالیشهر به سخنان رهبر معظم انقلاب در ششمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) و اجلاس مجمع عمومی رادیو و تلویزیون اسلامی گفت: اعلام حمایت های همه جانبه از بدو پیدایش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مظلومان از محورهای فرمایشات ایشان بود.

 

وی افزود: همواره باید در یاد داشته باشیم که آمریکا هیچگاه نمی تواند با بزک کردن چهره خود آن حقیقت باطنی خود را پنهان کند و اذعان همه مردم ما در طول این سالها خاطرات تلخی را از آمریکا به ذهن دارد و جای تعجب دارد که چرا بعضی از افراد به دنبال ایجاد رابطه نزدیک و دوستی با این کشور هستند و به دنبال این هستند که آمریکا  را دوست ایران تلقی کنند.

 

حجت الاسلام میرزایی افزود: این افزاد گفتار امام خمینی(ره) را نباید فراموش کنند که حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و در بالای گل دسته ها شعار الله اکبر سر دهند اما شما هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید./833/ت302/ح

ارسال نظرات