۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۲۸۲۶۳۰

برگزاری هفتمین همایش سیره علوی در لرستان

خبرگزاری رسا ـ هفتمین همایش سیره علوی با رویکرد همدلی و همزبانی 26 آذرماه سال جاری، به میزبانی دانشگاه پیام نور لرستان برگزار می شود.
برگزاری هفتمین همایش سیره علوی در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، برگزاری هفتمین همایش سیره علوی، در لرستان با رویکرد همدلی و همزبانی به دانشگاه پیام نور لرستان واگذار شده است.

 

بنا براین گزارش، هفتمین همایش سیره علوی، 26 آذر ماه سال جاری، به میزبانی دانشگاه پیام نور لرستان برگزار می شود.

 

گفتنی است، همدلی و همزبانی حاکمیت و مردم در سیره علوی، ضرورت اهمیت و جایگاه همدلی و هم‌زبانی در سیره علوی، نتایج و آثار همدلی و همزبانی از دیدگاه امام علی(ع) از جمله محورهای برگزاری این همایش است.

 

براساس این گزارش، مردم‌سالاری دینی، آزاداندیشی در سیره علوی، نقش امام علی (ع) در همدلی و همزبانی، مسؤولیت‌های متقابل امت و امام در ایجاد همدلی، آسیب‌ها و موانع همدلی و همزبانی از دیدگاه امام علی(ع)، همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت در عهدنامه مالک اشتر از محورهای برگزاری همایش سیره علوی در لرستان است.

 

نقش سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی حکومت در همدلی و همزبانی، تجلی وحدت در حکومت علوی، مصلحت‌اندیشی، همگرایی و قاطعیت در سیره علوی، خرد جمعی و تضارب آرا در سیره علوی و مدارا، تعامل و برخورد با مخالفان در سیره علوی از دیگر محورهای برگزاری این همایش است.

 

لازم به ذکر است، کار تبلیغاتی برگزاری همایش سیره علوی در لرستان آغاز شده است و مهلت ارسال آثار نیز تا 30 مهرماه سال جاری است.

 

گفتنی است، 30 آبان ماه امسال نیز اعلام نتایج داوری آثار ارسالی به دبیرخانه برگزاری این همایش انجام می‌شود.

 

بنا بر این گزارش، هفتمین همایش سیره علوی با همکاری دانشگاه‌های استان و آموزش و پرورش و نظارت مستقیم نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار می شود./9459/پ203/ب4

ارسال نظرات