۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۸۲۶۸۶
استاد حوزه و دانشگاه:

شعار مرگ بر آمریکا ریشه در ارزش های نظام اسلامی دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که شعار مرگ بر آمریکا ریشه در ارزش های نظام اسلامی دارد، گفت: دشمنان درصدد برداشتن تفکر مقاومت و فرهنگ اسلامی در کشور ما هستند که باید بدانند شعار یادگار امام خمینی(ره) که آمریکا شیطان بزرگ است همیشه باقی می ماند.
امام جمعه دابو و دشت‌سر

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه نظام اسلامی را در مسیر عزت و اقتدار قرار می دهد، گفت: رویکرد مسؤولان و مردم در راستای تحقق رهنمودهای رهبری معظم انقلاب باشد که برکات و ثمرات گرانقدری در آن وجود دارد.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد تفکر منحوس استکبار جهانی همواره راهگشا بوده است، افزود: عده ای در کنار مذاکرات هسته‌ای درصدد ارتباط با ایران هستند که باید دقت خاصی صورت گیرد.


استاد حوزه علمیه آمل با تأکید بر این‌که همواره باید در مذاکرات هسته ای براساس خطوط ترسیمی رهبر معظم انقلاب حرکت شود، تصریح کرد: کسی اجازه ندارد جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کند که باید در این عرصه عملی کننده تدابیر ولایت فقیه باشیم.


وی ادامه داد: تحکیم و ترویج آرمان‌های نظام اسلامی نیازمند بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه است که در مسائل هسته ای نیز باید این امر اساسی با هوشیاری و دقت دنبال شود.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که رهبری معظم انقلاب فردی بصیر و هوشیار است که با نگرشی وسیع مسائل را رصد می کند، گفت: رویکرد ما باید در مسیر بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه باشد و تلاش کنیم تا خود را در این مکتب فکری قرار دهیم.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که شعار مرگ بر آمریکا ریشه در ارزش های نظام اسلامی دارد، گفت: دشمنان درصدد برداشتن تفکر مقاومت و فرهنگ اسلامی در کشور ما هستند که باید بدانند شعار یادگار امام خمینی(ره) که آمریکا شیطان بزرگ است همیشه باقی می ماند.


وی ادامه داد: دشمنان درصدد برداشتن شعار مرگ بر آمریکا هستند که ما هم چنان بر این شعار مهم مقاومت و ایستادگی داریم و ذره ای از آن عقب نشینی نمی کنیم.


امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: دشمنان نقشه دارند و می خواهند با هجمه های تبلیغاتی اهداف و خواسته های خود را محقق کنند که همگان باید هوشیاری و آگاهی لازم را داشته باشند.


وی با بیان این که اختلاف میان مسؤولان و مردم از جمله خواسته های دشمنان نظام اسلامی است، گفت: افراد ولایت مدار و شاگردان مکتب ولایت فقیه باید توجه لازم را داشته باشند و در راستای تحقق شعار سال که دولت و ملت، همدلی و همزبانی است، حرکت کنند.


استاد حوزه علمیه آمل با تأکید بر این که شعار سال مقام معظم رهبری باید در تمام حرکات و سکنات ما وجود داشته باشد و از آن بهره گیری کنیم، افزود: تحقق شعار سال زمینه ساز پیشرفت و توسعه نظام اسلامی می‌شود که دشمنان از این امر مهم هراسان هستند.


حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این که دشمنان به دنبال نفوذ خود در کشور هستند، تصریح کرد: همگان باید مراقب ایجاد نفوذ دشمنان باشند که اگر نسبت به تفکر ایادی استکبار جهانی آگاهی نداشته باشیم کاری صورت می گیرد که دیگر امکان جبران آن وجود ندارد./1314/ت302/ح

ارسال نظرات