۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۸۲۷۳۳
با حضور خادمان حرم امام رضا در آذربایجان غربی؛

عطر بارگاه رضوی به مشام هنرمندان دلداده امام هشتم رسید

خبرگزاری رسا ـ خادمان آستان قدس رضوی با هنرمندان و خبرنگاران استان آذربایجان غربی دیدار کرده و عطر بارگاه رضوی را به مشام این هنرمندان دلداده امام هشتم رساندند.
ديدار خادمان رضوي با هنرمندان و خبرنگاران آذرابايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، خادمان حرم امام رضا(ع) به همراه پرچم مضجع شریف امام رضا(ع) که در قالب جشنواره زیرسایه خورشید در استان ها حضور یافته اند، ظهر امروز با هنرمندان و خبرنگاران استان آذربایجان غربی دیدار کردند.

 

خادمان آستان قدس رضوی با خواندن اشعاری دلنشین در مورد امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، در جمع هنرمندان و خبرنگاران در سالن اجتماعات حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی حاضر شده و عطر بارگان رضوی را به مشام هنرمندان دلداده امام هشتم رساندند.

 

علیرضا نوروزی، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در این مراسم ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از خادمان حرم امام رضا(ع) که با ورود خود به آذربایجان غربی و به ویژه ارومیه فضای این منطقه را امام رضایی کردند، گفت: میزبان شما 12 هزار شهید این منطقه است که همه در زیر سایه پرچم حرم امام رضا(ع) و در آستان ایشان درس بندگی و ایستادگی آموخته و در جبهه های حق علیه باطل جام شیرین شهادت را سر کشیدند.

 

وی دامه داد: با آمدن شما خدّام حرم امام رضا(ع) عطر و بوی حرم در خانه ها و کوچه های ما پیچید و خاطره حضورمان در حرم آن امام مهربانی ها و صحن و سرای ایشان زنده شده و دل های عاشقان را دوباره مشتاق زیارت ایشان کرد.

 

تولید آثار هنری از حضور خادمان آستان قدس رضوی در شهرها

نوروزی با اشاره به نقش هنر در انتقال مفاهیم ارزشمند و معارف الهی، تاکید کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در حضور شما پیام آوران حرم امام رضا(ع) عهد می بندد که از امسال و از این دهه از خاطره دیدار شما خادمان حرم شعر سروده و آثار هنری تولید کند.

 

وی خادم حرم امام رضا(ع) بودن را آرزوی هنرمندان مومن و متعهد این خطه از ایران دانست و گفت: امیدواریم امام رئوف(ع) شما را واسطه قرار دهد تا ما هر ساله یک نفر از هنرمندان این استان را حداقل برای یک روز خادمی حرم ضامن آهو بفرستیم.

 

گفتنی است، مراسم دیدار هنرمندان و خبرنگاران آذربایجان غربی با خادمین حرم امام رضا(ع) ظهر امروز در سالن اجتماعات حوزه هنری این استان برگزار و به چند نفر از هنرمندان حاضر در آن جمع که هر کدام قطعه ای هنری ارائه کردند، نشان خادمی حرم امام رضا(ع) اعطا شد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات