۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۲۸۲۸۰۲

چند خبر کوتاه از استان مرکزی

خبرگزاری رسا ـ پزشکان بسیجی ترویج دهنده تفکر جهادی هستند، عیادت خادمان حرم حضرت معصومه(س) از بیماران بیمارستان ساوه، مقام معظم رهبری راه نفوذ دشمنان در کشور را بسته اند و هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام اسلامی از عناوین اخبار کوتاه استان مرکزی است.
اخبار کوتاه استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بعد از ظهر امروز، در مراسم تقدیر از پزشکان بسیجی به مناسبت روز پزشک در اراک گفت: امروز بخش زیادی از جامعه پزشکی به گفتمان ارزشی و جهادی دوران دفاع ‏مقدس وفادارند و همواره آمادگی خود را برای خدمت در مناطق محروم و دورافتاده اعلام می کنند.

 

کریمی با اشاره به رشادت های پزشکان بسیجی در دوران دفاع مقدس گفت: ‏رشادت ها و ایثارگری های این جامعه در دوران دفاع مقدس، مظلوم واقع شده و باید به نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی شوند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی کشور افزودپزشکی حرفه‌ای مقدس است که برخاسته از فطرت پاک انسان‌هایی چون بوعلی سینا، حکیم و طبیب حاذق و نامدار ایرانی است.


وی افزود: حضور حماسی جامعه پزشکی ایران اسلامی، در سال‌های دفاع مقدس و تقدیم شهیدان والامقامی چون دکتر رهنمون، دکتر رضا احمدی ،شهیده دکتر عزت الملوک کاووسی و سایر شهیدان فضای جامعه پزشکی کشور را عزت و آبرو بخشیده است.

 

مقام معظم رهبری راه نفوذ دشمنان در کشور را بسته‌اند

محمد ابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر انقلاب با درایت و هوشیاری توانسته همیشه کشورمان و همچنین جامعه جهانی اسلامی را نسبت به خطرات روشنگری و راه‌حل‌های مقابله با این توطئه‌ها را بازگو نمایند.

 

وی افزود: دشمن با تهاجم وروش های مختلف نظام انقلاب اسلامی را همیشه مورد تهدید قرار داده که این تهاجم و تهدیدات باتدابیر مقام معظم رهبری و خطوط قرمزی که مشخص کرده‌اند همواره خنثی شده اند.

 

رضایی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با استفاده از توافق، که هنوز معلوم نیست تصویب بشود یا نه، بر کشور از لحاظ سیاسی، اقتصادی و دیگر مسائل نفوذ پیدا کند تا به اهداف خود برسد اما مقام معظم رهبری هوشیارانه راه بر آنها بسته است و به آنها اجازه نخواهد داد که به داخل نفوذ کنند.

 

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران با هدایت مقام معظم رهبری همیشه با استکبارمبارزه و از مظلومان حمایت کرده است، اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری هشداری بود به کسانی که چشم به حمایت آمریکا بسته‌اند و دم از بازگشایی سفارتخانه این کشور در ایران می‌زنند تا این را بدانند که هرگز به دشمنان اجازه نفوذ با جمهوری اسلامی ایران داده نخواهد شد.

 

عیادت خادمان حرم حضرت معصومه(س) از بیماران بیمارستان ساوه

به مناسبت گرامیداشت ایام ولادت کریمه اهل البیت حضرت معصومه(س) و در پیش بودن میلاد امام رضا (ع) و تقارن با دهه کرامت، جمعی از خادمین حرم حضرت فاطمه معصومه (س) با در دست داشتن پرچم متبرک حرم مطهر آن بانو از بیماران بستری شده در بخش های مختلف بیمارستان شهید مدرس ساوه عیادت کردند.

 

 همچنین خادمین آن حضرت بسته های نبات و نمک متبرکی از آستان مقدس را جهت شفای بیماران به آنها هدیه دادند.

 

هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام اسلامی است

محمود زمانی قمی استاندار مرکزی، در پیامی هفته دولت را به دولتمردان و کارمندان تبریک گفت و اظهار داشت: کامل‌ترین محک شناسایی کارآمدی دولت‌ها و سلامت آن‌ها در خدمت به جامعه دینی است.

 

 در بخشی از این پیام آمده است: هفته نخست شهریورماه که به مناسبت شهادت دو بزرگمرد و رجل سیاسی اجرایی یعنی شهیدان رجایی و باهنر، به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است، یادآور خاطره دو اسوه تقوی، اخلاص و اوج روحیه خدمتگزاری در نظام دینی است.

 

فلسفه این نام‌گذاری ضرورت تبعیت و تأسی دولت‌های بعدی از این الگوی عملی است و در منظر عامه مردم - که کامل‌ترین محک شناسایی کارآمدی دولت‌ها و سلامت آن‌ها در خدمت به جامعه دینی است - هرکدام از دولت‌ها از یک درجه موفقیت بهره‌مند بوده و می‌توانند بهره‌مند باشند.

 

قطعاً یکی از مهمترین عوامل موفقیت دولت‌ها، نیروی انسانی کارآمد و کارمندان تلاشگری است که با تمام توان از هیچ کوششی برای پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی دریغ نداشته و عمر شریف خود را در این راه مصروف می‌دارند و روز کارمند تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

 

این هفته بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی است و نیز فرصت مناسبی است تا مردم با عملکرد و تلاش‌ها و خدمات صادقانه دولت تدبیر و امید آشنا شوند و حلاوت و شیرینی این تلاش ها را در کام خود حس کنند. /842/پ203/ح

ارسال نظرات