۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۲۸۲۸۲۹
با پیام وزیر فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛

مراسم اختتامیه همایش علمی امام رضا و پاسخ‌گویی قرآن به پرسش‌های عصر

خبرگزاری رسا ـ با شناخت نفرات برتر در حوزه طرح‌های برتر و تقدیر از فعالان حوزه رضوی، همایش امام رضا(ع) پایان یافت.
اختتاميه همايش امام رضا اختتاميه همايش امام رضا اختتاميه همايش امام رضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه همایش علمی امام رضا(ع) و پاسخ‌گویی قرآن به پرسش‌های عصر، با حضور حجت الاسلام محمد‌رضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر یک‌شنبه 1 شهریور ماه در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.



ارائه طرح‌های برتر در حوزه رضوی

در این بخش از مراسم همانند نوبت صبح، طرح‌های برتر در حضور هیأت رییسه ارائه شد که نام نفرات برتر ارائه دهنده در دو نوبت صبح و عصر به این شرح است؛ دکتر عباس مصلایی پور یزدی، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع)، دکتر سید علیرضا واسعی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دکتر ابوالفضل خوش منش، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، دکتر زهیر صیامیان گرجی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر کاووس روحی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید مدرس، دکتر علی سروری مجد، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات اسلامی، دکتر مرضیه محمد زاده، مولف پژوهشگر دانشنامه جهان اسلام و دکتر محسن دریا بیگی، عضو هیئت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی.



تقدیر از فعالان حوزه رضوی


در این بخش از سوی مراسم اختتامیه همایش علمی امام رضا(ع) و پاسخ‌گویی قرآن به پرسش‌های عصر، از فعالان فرهنگی، دینی و رسانه‌ای حوزه رضوی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.



گفتنی است در بخش سخنرانی اختتامیه قرار بر این بود که حجت الاسلام حشمتی به ایراد سخن بپردازد اما به دلیل بروز برخی عدم هماهنگی‌ها این بخش برگزار نشد.



لازم به ذکر است در این همایش از عزیزان مشغول به تحصیل در دانشکده علوم انتظامی جهت شرکت در همایش دعوت به‌عمل آمده بود که در اواخر برنامه با برخی بی برنامگی‌های پیش آمده این عزیزان زودتر از زمان مقرر سالن را ترک کردند که موجبات اتمام پیش از موعد مراسم اختتامیه را فراهم آورد./856/پ202/ب4

ارسال نظرات