۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۲۸۲۸۳۱

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه بناب برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) بناب عصر امروز در مراسم افتتاحه سال تحصیلی جدید این مدرسه، گفت: جبهه کفر و استکبار، امروز با تمام توان خود و سربازان در وسط میدان نبرد حق و باطل قرار دارند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين عبدالمجيد باقري بنابي،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید باقری بنابی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) بناب عصر امروز در مراسم افتتاحه سال تحصیلی جدید این مدرسه، اظهار داشت: جبهه کفر و استکبار، امروز با تمام توان خود و سربازان در وسط میدان نبرد حق و باطل قرار دارند.

 

وی هدف خبیثانه جبهه کفر، استکبار و منافقان را نابودی نظام اسلامی و تضعیف دین مبین اسلام دانست و تصریح کرد: حربه فرقه های انحرافی چون وهابیت و گروهای تکفیری داعش و دیگر گروه ها برای تضعیف دین مبین اسلام است.

 

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) بناب شیطان را یاران جبهه باطل عنوان کرد و گفت: تمام این تلاش ها برای تضعیف و پایین آوردن پرچم انقلاب و نظام اسلامی می باشد، شیطان و لشگریانش در این خصوص کمک حال باطل هستند.

 

وی اختلافات قومی و مذهبی را ابزار دیگر استکبار خواند و ابراز داشت: ترویج فساد اخلاقی، اختلافات مذهبی و قومیتی به وسیله امپراتوری رسانه‌ای غرب هدایت می شود، اما آنچه مهم است آن است که جبهه کفر و استکبار تعطیلی ندارد، از این رو باید دقت عمل داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی غیرت، همیت و تعقل را لازمه مقابله با حربه دشمن خواند و تصریح کرد: دستگاه های مسؤول در این رابطه وارد شوند و سنگر را خالی نگذارند تا میدان مقابله با باطل خالی بماند.

 

وی با اشاره به حربه و تهاجم سخت دشمن، تأکید کرد: دشمن و جبهه شیطان به هر وسیله و سلاحی به این سنگر و آیین پاتک و حمله می برند، باید از خواب سخت غفلت بیدار شد و در برابر این هجمه سنگین و ناجوانمردانه ایستاد.

 

مدیر مدرسه علمیه ‌ولی‌عصر(عج) بناب با بیان این‌که توفیق حضور در حوزه های علمیه نصیب هرکسی نمی شود تا از آیین و مکتب حسینی دفاع کند، ابراز داشت: از این رو فرصت را غنیمت بدانید و با حضور مجاهدانه انتقام عاشورای حسینی را بگیرید.

 

وی در توصیه هایی، اخلاص، نظم همراه با نشاط علمی و تلاش مجدانه در مسیر هدف های عالی را سرلوحه طلاب خواند و خاطرنشان کرد: با توکل به خدا و امامان معصوم راه را ادامه دهید و در این مسیر تلاش کنید.

 

حجت الاسلام والمسلمین باقری در پایان تصریح کرد: این مدرسه در خط ولایت و رهبری است و از جریان هایی که سبب اختلاف افکنی میان امت اسلام است دوری می کند و برخی مراجع حاضر در قم که بر طبل اختلاف می افکنند را تأیید نمی کند./854/پ202/ب4

ارسال نظرات