۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۲۸۲۸۷۸
امام جمعه نورآباد:

هفته دولت بهترین فرصت برای تقویت شعار سال است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد با بیان این که هفته دولت بهترین فرصت در جهت تقویت همدلی دولت و ملت است، گفت: پیشرفت در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیازمند همدلی دولت و ملت است.
هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد، صبح امروز در نخستین روز از هفته دولت در دیدار با مسؤولان این شهرستان، گفت: هفته دولت، هفته قدردانی از زحمات دولتمران است.

 

وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: در این راستا باید در جهت تقویت همدلی دولت و ملت تلاش کرد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با تأکید بر توجه مدیران در جهت ایجاد همدلی دولت و ملت اظهار داشت: این ایام فرصت خوبی است تا مدیران در جهت افزایش آگاهی مردم نسبت به عملکرد دولت استفاده کنند.

 

وی صداقت در عمل و گفتار دولتمران را بهترین عامل در جهت تقویت همدلی دولت و ملت بیان کرد و افزود: این امر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

امام جمعه نورآباد با اشاره به این که انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی داشته است، یادآور شد: یکی از مهم ترین این دستاوردها، محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم است.

 

وی با بیان این که زحمات دولتمردان در عرصه های گوناگون شایان تقدیر است، عنوان داشت: پیشرفت در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیازمند به همدلی دولت و ملت است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد ملت را پشتوانه انقلاب بیان کرد و افزود: همدلی دولت و ملت رمز موفقیت دولت است و همواره باید در جهت برطرف شدن مشکلات مردم فعالیت کرد.

 

بهره برداری 85 طرح عمرانی در هفته دولت

جعفر طولابی، سرپرست فرمانداری نورآباد، در ادامه این جلسه گفت: به مناسبت هفته دولت 85 طرح عمرانی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

 

وی بیان داشت: این طرح ها در زمینه های مذهبی، عمران شهری و روستایی، آبرسانی، آموزشی، مسکن، ورزشی، راه ارتباطی و گازرسانی است./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات