۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۸۲۸۹۳
امام جمعه بروجرد:

دولت مطالبات مردم را دنبال کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که دولت بدون حمایت ملت نمی تواند کاری از پیش ببرد و خدمت رسانی کند، گفت: دولت باید مطالبات مردم را دنبال و در جهت برطرف شدن مشکلات مردم تلاش کند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز در دیدار مسؤولان این شهرستان به مناسبت هفته دولت با اشاره به این که هفته دولت به مناسبت شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر، دو اسوه خدمتگذاری و ساده زیستی نام گذاری شده است، گفت: این دو شهید در نهایت تعهد و ساده زیستی انجام مسؤولیت می کردند.

 

وی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر، به دلیل آتش کینه منافقان، خدمت رسانی صادقانه شان به مردم پایان یافت، اظهار داشت: یاد آنها همیشه در اذهان مردم باقی مانده است.

 

حجت الاسلام ترابی با بیان این که دوام نظام اسلامی در سایه مشروعیت و مقبولیت است، افزود: مقبولیت دولت به کارآمدی آن بستگی دارد.

 

امام جمعه بروجرد عنوان داشت: اگر دولت کارنامه موفقی از خود ارائه ندهد مقبولیت خود را زیر سوال برده است.

 

وی تصریح کرد: اگر دولت می خواهد همیشه الگو در میان کشورها بماند باید افزون بر حفظ رویکردهای نظام، کارنامه درخشانی از خویش به جا بگذارد.

 

ایران الگویی موفق فراروی ملت ها و دولت ها

امام جمعه بروجرد با بیان این که توانمندی و کارایی نظام موفق بوده است، یادآور شد: با گذشت 36 سال از عمر انقلاب اسلامی، ایران به الگویی موفق برای اداره کشورها، فراروی ملت ها و دولت ها قرار دارد.

 

وی با اشاره به این که غرب در تلاش است که نظام سیاسی لیبرال دموکراسی را تبلیغ کند، عنوان داشت: غرب در این راستا می خواهد کارآمدی نظارم دینی را در اذهان عمومی ناکارآمد جلوه دهد.

 

حجت الاسلام ترابی مهم ترین مشکلات مردم را اشتغالزایی و برطرف شدن مشکلات اقتصادی بیان کرد و اظهار داشت: دولت باید مطالبات مردم را دنبال کند.

 

امام جمعه بروجرد در ادامه تصریح کرد: همدلی و همزبانی ملت و دولت عاملی برای رفع مشکلات کشور است.

 

مردم بهترین ارزیاب خدمات دولت هستند

وی خاطرنشان کرد: امروز دولت پس از گذشت دو سال از عمر خویش، حرف هایی برای گفتن دارد و پیشرفت های خوبی داشته است و مردم بهترین ارزیاب خدمات دولت هستند.

 

وی تقارن هفته دولت با دهه کرامت را به فال نیک گرفت و بیان کرد: امیدواریم دولت و دولتمردان در مسیر ائمه اطهار(ع) حرکت کنند تا بتوانیم گوشه ای از آثار و برکات نظام را که در مسیر راه اهل بیت(ع) است، را شاهد باشیم./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات