۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۸۲۹۰۳
امام جمعه سنقر:

پیروی از ائمه اطهار و برقراری عدالت جامعه را به تعالی و پیشرف می‌رساند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سنقر در دیدار مدیران و مسؤولان شهرستان سنقر با بیان قوانین و دستورالعمل هایی در راستای خدمتگزاری به مردم، گفت: سرلوحه قرار دادن زندگی ائمه اطهار(ع) و برقراری عدالت آن ها در جامعه و بهره‌گیری از رهنمودهای قرآن به موفقیت جامعه اسلامی کمک می کند، از این رو مدیران این محورها را دستور کار خود قرار دهند.
حجت الاسلام شمس الله برقراري، امام جمعه سنقر و کليايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، پیش از ظهر امروز فرماندار و جمعی از مسؤولان شهرستان سنقر با حجت الاسلام شمس الله برقراری، امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.


حجت الاسلام برقراری با بیان قوانین و دستورالعمل هایی در راستای خدمتگزاری به مردم عنوان داشت: سرلوحه قرار دادن زندگی ائمه اطهار(ع) و برقراری عدالت آن ها در جامعه و بهره‌گیری از رهنمودهای قرآن به موفقیت جامعه اسلامی کمک می کند، از این رو مدیران این محورها را دستور کار خود قرار دهند.


امام جمعه سنقر ابراز کرد: هفته دولت به نام های شهیدان رجایی و باهنر مزین گشته است، آن ها به این دلیل ماندگار شدند که تابع ولایت فقیه و خدمتگزار مردم بودند و در راستای حفظ ارزش و دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردند.


حجت الاسلام برقراری با اشاره به فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: توجه به ظرفیت و منابع داخل کشور و احیای اقتصاد مقاومتی زمینه ساز شکوفایی اقتصاد کشور است.


وی در ادامه به ویژگی‌های مدیران انقلابی و موفق اشاره کرد و گفت: امانتداری در پست و مقام، پیروی از ولایت فقیه، احترام به حقوق مردم و تکریم ارباب رجوع، توجه و اهمیت به نیازهای تمامی اقشار جامعه از جمله مواردی است که رعایت کردن آن ها در مسیر پیشرفت جامعه اسلامی لازم و ضروری است.


حجت الاسلام برقراری در پایان گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی به برکت مجاهدت های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رشادت شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است، از این رو با تأسی از منش ائمه اطهار(ع) و شهدا، در راستای خدمتگزاری و پیشرفت و آبادنی کشور قدم های استواری بردارید./857
/پ202/ح

ارسال نظرات